Als ik 38 weken ben, kan mijn man mee met een bedrijfsdag. Hij is dan 5 uur rijden bij mij vandaan. Ik twijfel erg of ik dat niet te ver vind. Vinden jullie dat ik me druk moet maken bij dat aantal weken, of zou je je eigen man gewoon laten gaan?
Ik persoonlijk zou hem gewoon laten gaan. Ik ben nu ook 38 weken zwanger en de mijne is voor zijn werk elke week 3 dagen en 3 nachten van huis, 2,5 uur rijden. Dus voor mij is ook de kans vrij groot dat als ik moet bevallen hij niet meteen bij me kan zijn. Maar als het voor jou niet goed voelt, moet je het natuurlijk niet doen!
Nou ja het voelt allebei niet goed. Hem thuis houden terwijl er waarschijnlijk niets gebeurt niet, hem weg laten gaan ook niet.
Tja is moeilijk. Ik ben bevallen met 38 weken en van de 1e wee tot Kyra er was heeft het alles bij elkaar maar 3 uur en 48 minuten geduurd.... Succes ermee!
ik persoonlijk zou het niet leuk vinden.....stel dat het wél gebeurd die dag, is je man dan op tijd bij je? en een bedrijfsuitje kan bij wijze van spreke ieder jaar, een bevalling is toch iets anders! toen ik in mijn laatste weken zat, zo vanaf een week of 37, wilde ik zelf ook niet meer ver weg en wilde ook dat mijn man bereikbaar was. ik ben met 39 weken precies bevallen. succes!
Ik had gezegd: ga maar, maar hou je telefoon aan en altijd bij je, zodat ik je direct te pakken kan krijgen als ik dat nodig vind. Bij mij ging de bevalling overigens niet gelijk superhard, 's ochtends had ik door dat het begon maar pas een uur of 12 later werd het serieus. Alle tijd dus! (jammer genoeg weet je dat pas achteraf..)
Ik wil je niet bang maken maar mijn knul was er binnen 5 uur (thuis begonnen en afgemaakt met ks). Dat in 5 uurtjes... Doen waar jullie je beide goed bij voelen. Ik had hem toen rustig nog laten gaat....(was zelf die avond nog aan de wandel). Succes
hmm, mijn man werkt vanaf volgende week op texel, en dat houdt in dat ie 3 dagen en 3 nachten daar zit (3-4 uur rijden bij ons vandaan) elke week, dus ook de week dat ik ga bevallen. Bevalt me niks, maarja, ik kan moeilijk zeggen dat ie niet meer naar zn werk kan gaan Ben idd ook een beetje bang dat het heel snel gaat en dat ie er dan niet bij kan zijn (maarja, t kan natuurlijk ook uren en uren duren, en dan is ie wel op tijd )
Mijn man ging met 37 weken plots een week naar Turkije om zijn opa te begraven . Heb hier verder geen familie in de buurt en heb ook niet superveel contact met ze, dus toen was ik wel even heel erg geschrokken en gestressed. Lag iedere nacht met hartkloppingen in bed omdat ik zo bang was dat het zou beginnen. Uiteindelijk kwam manlief met 38 weken weer terug en baby nog intern. Ze is uiteindelijk met 41+3 dagen gekomen .
Bij Daan was me vriend ook nog gewoon max 5 uur van huis dat kon ook gewoon niet anders als je vrachtwagen chauffeur bent. Dus het is maar wat jullie allebei ervan vinden en erbij voelen.
Mijn man heeft zelf besloten niet te gaan. Hij gaat het vandaag zeggen op zijn werk. Jammer, maar de volgende keer beter.
Zou t ook niet prettig vinden hoor. Vind t nu al niet leuk als ie op vrijdagavond een biertje wil drinken met vrienden. Dan zeg ik ook: Niet meer als 3 hoor, wil je niet dronken aan me bed. Gelukkig houd ie zich daaraan.
ik ben zelf bevallen van de eerste met 38 weken binnen 2 uur, dus ik zou hem absoluut niet laten gaan! de kans is natuurlijk vrij klein dat je kindje precies op die dag komt en ook zo snel... maarja, stel dat het wel zo is...... dan baalt hij ook de rest van zijn leven dat hij de bevalling heeft gemist lijkt mij..
Ja mijn vader is ook vrachtwagenchauffeur en die heeft om die reden de bevalling van mijn zusje niet meegemaakt. Dat is in dit geval inderdaad overmacht (mijn zusje is 2 weken te vroeg geboren en hij had een week later vakantie opgenomen, dus ze was net te vroeg voor hem zeg maar) maar als je een keuze hebt zou ik het toch wel anders doen... Mijn man gaat in ieder geval nergens heen zo rondom de bevalling Hij heeft ook een trip naar Atlanta afgezegd begin december omdat hij het risico niet wilde lopen dat ik te vroeg zou moeten bevallen zonder hem.
zelf zou ik daar niet rustig over zijn , als je vriend zo ver weg is.. mijn vriend is ook (int.)vrachtwagen chauffeur , hij gaat vanaf week 36 nederland niet uit voor zijn werk en savonds gewoon thuis..totdat ze geboren is en daarna neemt hij 3 week vakantie.. want een kind krijgen , wil je gewoon niet missen ..