Nogmaals gefeliciteerd ! jee wat een heftige bevalling, gelukkig is alles goed gegaan,en nu lekker genieten van je mannetje.
Om 06.30 uur wordt ik wakker. Het eerste wat ik denk: Pffff...geen weeen meer...ben kapot! Ik wordt gefeliciteerd....ik vraag of ik een zoon of dochter heb Het is een zoon..zij vraagt hoe hij heet...ik denk bij mezelf: hoe moet ik dat nou weten...jij wist het eerder dan ik. Ik zit dus onder de morfine en begrijp er werkelijk geen bal van! Gelukkig komt vrijwel meteen mijn man met onze zoon naar de O.k. Hij heet RUBEN ARNO (oh ja, is ook zo ) Ik moest echt lachen toen ik dit las, niet vervelend bedoeld, maar ik zag het al helemaal voor me. Lieverd gefeliciteerd, en geniet van jullie zoon. Liefs Hope
Hey Mama-Elmo! (en papa-elmo natuurlijk) Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Om trots op te zijn! Mooi kereltje! Geniet er lekker van samen en een spoedig herstel gewenst! Dikke kus!
Gefeliciteerd met jullie ventje! Geniet ervan, en gelukkig is het uiteindelijk allemaal goed gegaan... Mooie datum trouwens, 4 november, is ook de verjaardag van mijn zoontje (nu net 2 jaar!)
Wow wat een bevalling zeg, gelijk persweeen, daar wordt je niet blij van! Goed gedaan hoor meis, en nu lekker genieten Mooi mannetje! gr patje.
Hartelijk gefeliciteerd meis! Geniet van je mooie manneke! Enne...ik ken je gevoel na een spoedkeizersnede. Het krijgt een plekje maar neem je tijd daarvoor.
Hoi elmo en mannetje. Hartelijk gefeliciteerd met jullie mooie en gezonde kleine. Geniet er lekker van. Liefs kim
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een prachtige naam hebben jullie voor hem gekozen! (haha) Tis een prachtexemplaar, geniet ervan. Liefs, Divanaatje
En ook hier nog een felicitatie. Een hele fijne kraamtijd en geniet heerlijk van je mannetje. Kwebbel
Ook hier nog even een dikke gefeliciteerd! Wat een Hollands welvaren zeg! Heerlijk mannetje die Ruben van jullie. Geniet lekker van de kraamtijd! Groetjes, Josien
Elmo en Elmo-man, Hartelijk gefeliciteerd met jullie mannetje Ruben. Heb de foto bekeken en het is echt een heerlijk ventje om te zien. Rust lekker uit en geniet van je kraamtijd!
Lieve Elmo, Wat een verhaal. Meteen al 8 centimeter ontsluiting en dan toch nog een spoedkeizersnee. Ik kan me voorstellen dat je het een plekje moet geven, dat je je zoon niet geboren hebt zien worden. Maar het allerbelangrijkste is dat jullie het allebei goed doen. Goed herstellen nu en genieten!
gefeliciteerd met jullie prachtige kanppe zoon. echt een plaatje. jammer dat je niet normaal bent bevallen maar je hebt er wel een baby voor in de plaats gekregen.
Geniet lekker van je kleine ventje! en wat een plaatje zeg! zal idd best moeilijk zijn dat je je eigen kindje niet geboren heb zien worden, maar alles voor de gezondheid voor jou en je kleine schatje! XX