Mijn bevalling van Sophie...

Discussie in 'De bevalling' gestart door toet, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Het begon op zaterdag ochtend,ik ging naar de wc en was me slijmprop aan het verliezen,ik dacht yes het gaat beginnen...maar er gebeurde die dag helemaal niks.
    Zondag ochtend werd ik wakker met buikpijn,de vlagen kwamen om de 20 min.s'avonds nog even bij me schoonouders koffie wezen drinken,toen we thuis kwamen om 23.00 werden ze we wel wat pijnlijker,we zijn gewoon naar bed gegaan.maar geen oog dicht gedaan omdat ze toch pijn deden,ze kwamen om 10 min en zelfs een paar keer om de 4 min...maar tegen de ochtend kwamen ze weer om de 20 min...en overdag bleven ze ook komen en gaan.Om 4 uur kreeg ik zo pijn in me bovenbuik dat we de vk maar even gebeld hadden,die kwam gelijk langs,ze luisterde naar het hartje en ons meisje had het nog prima naar haar zin...ze ging nog wel even inwendig kijken hoe het er voor stond,maar ik had nog maar 2 cm ontsluiting,en de vk vertelde dat het nog niks was...en ik keek erg tegen de nacht op,ik wilde slapen...en inderdaad de nacht was weer drama,me weeen werden heftiger,op een gegeven moment kwamen ze om de 3 a 4 min...maar ze duurde maar 30 seconde ( en ik mocht pas bellen als ze 1 uur lang om de 3 min kwamen en zeker 1 min aan hielden) ik had ook rug weeen dus de halve nacht onder de douche gestaan,en weer geen oog dicht gedaan...maar tegen de ochtend zwakte me weeen weer af,ze kwamen toen om de 10 min...
    Om 12.45 had ik nog een afspraak staan bij de vk,zij ging kijken en had 4 cm ontsluiting,de moed zakte wel een beetje in me schoenen,ik dacht niet nog zo nacht....
    Ze zei ga thuis lekker in een warm bad zitten en ga een beetje rommelen in huis,om 17.00 begon ik wel te merken dat me weeen heftiger werden en al vrij snel kwamen ze om de 3 min,nog even snel wat gegeten,om 18.15 belde me vriend de vk,en ik moest gelijk naar het ziekenhuis komen ( daar wilde ik ook bevallen ) daar aangekomen had ik 6-7 cm ontsluiting,ze vk voelde en toen braken me vliezen,al snel werden de weeen ook heftiger,ik had vooral last van rugweeen...en op een geven moment kreeg ik ook pers drang en mocht ik wat mee persen,maar het schoot niet erg op,ik mocht een uur persen op eigen kracht,en toen werden de hulptroepen er bij geroepen,en werd ze met behulp van de vacuumpomp er uitgehaald,en toen was ze er binnen 14 min...en daar was ze dan ons meisje,ze woog 4440 :confused: ( ze dachten allemaal dat ze ongeveer 7 ond zou zijn) en ze was 55 cm lang...

Ik vond het wel een heftige ervaring,maar ben ontzettend blij met ons meisje!

Groetjes,

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Lekker genieten van je dochter!

3. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    heftige bevalling hoor. Het is ook niet niks, een meid van bijna 9 pond!

Geniet maar lekker van je meisje!

4. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    gefeliciteerd en geniet lekker van elkaar

5. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Flinke meid heb jij eruit gegooid! Super prestatie van je! Gefeliciteerd en geniet van elkaar!

Deel Deze Pagina