Ikzelf had flinke rugweeën nl. Mn man moest keihard drukken/masseren op die plek toen ze heftig(er) werden. En welke weeën zijn nu echt t ergste?
Ik had bij de oudste rugweeën.En bij de nu nog jongste beide...Volgens mijn vk zijn buikweeën het beste op te vangen en kun je wegpuffen.Ik heb enkele buikweeën gehad en dacht nou doe mij die maar..de VK moest erom lachen en zei dat die best heftig waren...Nou daar kon ik niet om lachen!hihii
Ik heb alleen buikweeen gehad. Dankzij die lekkere drugs in het ziekenhuis prima te handelen op het wegpuffen van de persweeen na.
bij me oudste buikweeen bij de jongste buik en rugweeen pff en die vond ik toch wel het ergste die rugweeen dacht dat ik door de grond ging me vriend moest echt steeds bij een wee masseren anders trok ik het niet. ben ook erg benieuwd wat ik nu weer zal krijgen haha
Voornamelijk rug-en beenweeen in een weeenstorm die nauwelijks op te vangen zijn.. Denk ook dat je buikweeen makkelijker weg kunt puffen.
Ik had bij mijn eerste alleen maar rugweeen, maar vond ze wel mee vallen kwa pijn. Maar nu heb ik ook niet zolang in de weeen gelopen.
Ik had buik en rugweeen. Die rugweeen zijn idd vreselijk. Ze hebben me op een gegeven mom ook een ruggeprik gegeven, want ik trok het echt neit meer
ik had de weeen in mijn buik en heel erg in mijn staartbotje schijnt niet vaak voor tekomen en heb er nog steeds last van
Ik had tijdens de ontsluitingsfase 'alleen' buikweeën, maar die vond ik al erg genoeg En tijdens de persweeën kreeg ik opeens ook rugweeën, dat had ik nog niet eerder gehoord?
Ik had de eerste 10 uur ongeveer alleen rugweeen en daarna ineens rug en buikweeen, toen wist ik niet meer waar ik het zoeken moest... Oh verschrikkelijk! (bevalling duurde in totaal 14 uur)
buik been en rug weeen. werd ingeleid en ze lieten de weeen meteen om de minuut komen. met gevolg dat het een weeenstorm werd wat niet uit te houden was! lang leve pijnstillers!