Hoi ik zal proberen het zo goed mogelijk te vertellen. Van dinsdag op woensdag nacht begon het een beetje te rommelen. ik kreeg een beetje kramp wat wel op weeen begon te lijken en ze kwamen om het uur dan weer om het half uur en soms om de paar minuten, maar ze waren wel zo heftig dat ik er wakker van werd. s'ochtends om 6 uur ben ik er maar uit gegaan want ik kon er niet meer van slapen ze kwamen nu regelmatig om de 10 min een minuut lang toen mijn man uit bed kwam waren we aan het twijfelen of hij wel naar zijn werk moest gaan ik ben toen maar even gaan douchen om te kijken of de weeen aanhielden en dat deden ze. zo heb ik de hele ochtend aan gemodderd en om 1 uur s'middags hielden ze op. s'middags ben ik gewoon naar de gyn geweest en die zei dat het waarschijnlijk oefenen zou zijn dus ik baalde wel een beetje. Maar s'avonds begon het toch weer te rommelen ik dacht zal wel weer rommelen zijn dus ben ik naar bed gegaan waar ik half half heb geslapen tot 4 uur en toen zijn mijn vliezen gebroken. We hebben gelijk het ZH gebeld waar ik nog niet gelijk naar toe hoefde omdat mijn vruchtwater helder was. De weeen werden nu toch wel steeds heftiger en ben dus onder de douche gegaan tot ongeveer de weeen om de 3 minuten kwamen hebben we nog een keer gebeld en mochten we komen. Eenmaal in het ZH ging ik gelijk aan de ctg waar ik de hele ochtend weeen weg gepuft heb, ik had 4 cm ontsluiting en schoot niet echt op. Daarom hebben ze me aan een weeen opwekker gelegd en toen werd het allemaal wat heftiger toen ik ongeveer 8 cm ontsluiting had hield ik het niet meer en heb ik pijnstilling gehad waar ik helemaal duf van werd en niet echt hielp. Zo gingen we door tot ik 9 en halve cm ontsluiting had en kreeg ik persdrang toen moest ik anderhalfuur persweeen wegpuffen dit vond ik het zwaarste van de bevalling. toen ik eindelijk mocht persen kwamen er bijna geen persweeen meer. ik heb nog een uur moeten persen maar dit ging voor geen meter toen kwam de echte gyn. kijken en die zei je kunt nog wel drie weken persen maar die gaat er niet komen dus we gaan over op een keizersnee. Dus op een ander bed de brug over naar het andere ZH waar ik op de brug nog heel veel persweeen moest weg puffen eindelijk op de ok gauw een ruggeprik en toen ging alles zo snel om 22.57 is onze zoon Dani geboren. En het is het allemaal waard geweest groetjes marloes
Tjonge zeg, dat was idd niet niks...... Ben blij dat het allemaal met een sisser is afgelopen en jullie de trotse pap en mam zijn van een gezond knulletje. Gefeliciteerdt
he loesje heftig maar idd allemaal waard als je de kleine inje armen mag houden, geniet er met volle teugen van en heel veel geluk samen
Herkenbaar verhaal. Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt met dat verschil dat ik ben ingeleid en bleef steken op 6 cm ontsluiting met persdrang. Uiteindelijk ook een ks geworden. Maar meid, gefeliciteerd met je mooie zoon!