Griep gevoel

Discussie in 'De bevalling' gestart door jolienpetra, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolienpetra

    10 jul 2007
    7
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

    Vanaf vannacht heb ik een rommelende buik, zo boven in zeg maar, tussen de borsten en bovenbuik in... rommelen, beetje weeïg buikgriep gevoel. Zouden dit voortekenen kunnen zijn? Ben ook misselijk, beetje hongerachtig gevoel zeg maar, snappen jullie? Heb ook harde buiken de hele , ookal zit ik alleen maar...

    Ik ben vandaag 37 wk en 2 dg dus ben benieuwd...
    Liefs
     
  2. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Heb je koorts?

    Ik had hetzelfde maandagnacht, misselijk, diaree, hoofdpijn en hevige menstruatiekrampen met uitstraling naar rug en benen...
    Dacht dat de bevalling begonnen was, maar het bleek dat mijn baarmoeder gewoon geprikkeld was. De verloskundige vroeg me of mijn temperatuur boven de 37,5 zat. Zo ja, dan is het gewoon een soort griepje.

    Sterkte.
     
  3. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    hoi hoi.

    Ik had je ook een pb-tje gestuurd n.a.v. je vraag bij de vk.
    Ik had precies het zelfde. Ik heb met 35 weken 3 dagen in het zh gelegen met premature weeën, deze zijn uiteindelijk weer weggegaan en met 37 wk idem.
    24 uur weeën gehad naar het zh voor ctg, maar na nog een nachtje slapen zijn ze weer afgezakt.
    Voorweeën kunnen echt heel pijnlijk zijn en soms is het net alsof de bevalling dan is begonnen. Maar wanneer je echte ontsluitingsweeën krijgt voel je echt meteen het verschil.
    Suc6 meid en ik hoop dat het snel mag doorzetten.

    groetjes Chantal
     

Deel Deze Pagina