Hallo allemaal, vannacht heeft mijn man (alweer) een epileptisch insult (grand mal) gehad. Hij heeft dit gemiddeld eens in de twee/drie maanden. Hij heeft alleen vannacht zijn tong weer gruwelijk kapot gebeten... Dit doet erg zeer. Weet iemand wat je kan doen om dit enigszins minder pijn te laten doen? Eten en drinken wil hij nu dus bijna niet omdat het zo'n pijn doet, en dat ik niks voor hem. Groetjes
Inderdaad! Ik kan wel zeggen : paracetamolletje. Maar ik zou er wel even naar laten kijken! Vervelend zeg!
door een rietje laten drinken... Ik heb mijn tong 1x "doorgebeten" heb er toen gewoon mee gegeten....deed wel zeer, maar ja En bel anders eens de epilepsie infolijn 0900 821 24 11 Misschien weten zij iets?
Alvast allemaal bedankt voor de reacties Hij is nu wakker, en zolang het vloeibaar is gaat het redelijk. We gaan straks goed doorgekookte uiensoep eten, dat moet lukken. Meer tips zijn welkom
Heeft je man ook hoofdpijn, moe en een lusteloos gevoel? Veel sterkte vandaag! Ik moet zelf 3 mei weer door de scan (MRI) Het lijkt mij als je 1x in de 3 mnd een grote aanval heb dat de medicatie dan aangepast moet worden, vervelend allemaal hoor.