mijn bevalling

Discussie in 'Geboren' gestart door Alita, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Heb nog geen tijd gehad maar hier komt ie dan!

Dinsdag 23:00, loop de trap af om te gaan plassen en voel opeens iets langs mijn benen lopen, mijn vliezen zijn gebroken?! Roep naar boven naar mijn vriend en probeer iets op te vangen, wat niet echt lukt.
    Op naar het ziekenhuis, aan de ctg en het beetje vruchtwater wat ik had opgevangen laten testen want mischien is het afscheiding zegt de arts :(: :( echt niet!
    Nou naar huis gestuurd met 2 paracetamols en een inslaaptablet want het kon nog wel eens heel lang gaan duren.
    Onderweg terug in de auto vondt ik toch wel dat het al flink pijn deed en bijna geen tijd kreeg om op adem te komen! Eenmaal thuis onder de douche maar al weer snel eronderuit want dit werkt dus echt niet voor mij. :evil: Tot drie uur s`nachts geprobeerd de weeen op te vangen maar krijg echt geen rust. Weer opgebeld naar het ziekenhuis, moest toch maar even nog thuis blijven :evil:
    Na een uur weer gebeld en gezegd dat we er nu aankwamen wat ze er ook van vonden! Jeetje wat moeilijk die ween opvangen in de auto!
    Aangekomen klaag ik geregeld erover dat ik druk voel, na lang zeuren toch maar eens toucheren, heb al vijf centimeter ontsluiting :(: :confused: in 4 uurtjes tijd. Wordt langzaam naar de verloskamer gebracht aangezien het zo snel ging. Half uur later 7 centinmeter ontsluiting.... joehoe het schiet op!
    Maar dan komen ze erachter dat ze niet goed ligt, ze is een sterrekijker, ondertussen heb ik al persweeen :x maar moet deze tegenhouden. Na een half uur moest ik op mijn zij de persweeen tegenhouden, dit vondt ik het allerergste! Dit heb ik een uur volgehouden, met een infuus erbij want de weeen namen af en hierdoor daalde zij niet goed in, dit infuus hebben ze wel 5 keer opnieuw moeten prikken!
    Op een gegeven moment kwam de gyneacoloog en zei we gaan maar eens proberen te persen :D . Nou dit heb ik anderhalfuur gedaan maar ze zat niet goed!
    Uiteindelijk is ze met de vacuumpomp geboren, eindelijk mocht ik mijn kleine meid vasthouden na een toch wel moeilijke bevalling. Moet zeggen dat ondanks dat het moeilijk was ik erg rustig was en er goed mee kon omgaan allemaal. Het ergste was om de persween tegen te houden maar zoals ze zeggen.; Als ze er eenmaal is ben je alles weer vergeten! :D :D

Oh ja de placenta kwam er ook niet uit, jeetje leek wel een tweede bevalling :evil: En daarna gehecht want was ingeknipt.
    Ondanks dit alles kan ik niet wachten tot de tweede in aantocht is :( , haha over een à twee jaartjes wel! ;)
    Lang verhaal zeg!

Dikke kus Cindy :D :D

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

das inderdaad een beste bevalling.
    gefeliciteerd met jullie wondertje.
    geniet er lekker van!

groetjes
    diana

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007