Ook geleerd op gym, dit was om alvast het van binnen te laten wennen aan het rekken. Je moest dan met je duim het achterste stuk masseren, dus in de vag het achterste stuk masseren bij de anus. Wie heeft dit nog meer geleerd bij gym, en heb je er baat bij?
mijn vriend kwam er laatst mee, dat hij dat ergens had gelezen... ik deed er een beetje sceptisch over... mar ik dacht ook verder dat dat vanauit de buitenkant moest... maar tis dus vanbinnen? wij hebben het in iedergeval nog niet uitgeprobeerd.. gr. sarah
Hiervoor kun je ook Sint-Jansolie gebruiken (te koop op www.kruidwis.info). Deze olie zorgt ervoor dat de doorbloeding beter wordt en is tevens huidhelend, dus voor allerhande wondjes ook nog eens te gebruiken. Groetjes, Qwizzle. P.s.: Ik heb van die "massage" ook nog nooit gehoord......
er is inderdaad speciale perineumolie van weleda te koop. moet je met je duim 3 cm naar binnen en dan als je van een klok uitgaat van 9-3 uur maseren(een half rondje dus)
Die perineum massage olie heb ik ook... geen idee of het werkt.. ben hem bij lisa helemaal vergeten te gebruiken..hihi
Wat heel goed helpt, warme [zo heet als nog net lekker is] washandjes tegen je onderkantje leggen, kort voordat je gaat persen. Bevorderd de doorbloeding en ontspand. Tijdens persweeen haalt VK washandje weg en tussen de persweeen door [rustfase] legt ze weer een warme neer. [zet dus pan heet water met deksel en aantal washandjes erin, naast je bed klaar]. Is echt een weldaad op het moment dat het gaat branden.