Ben nu de 41 weken gepasseerd en nog geen tekenen dat de bevalling gaat beginnen.....Ik heb een inwendig onderzoek gehad, maar had nog geen ontsluiting, zelfs mijn baarmoedermond is nog helemaal niet open, er zit nog een tuutje op. Ook geen last van pijnlijke harde buiken of voorweeen. Wel is de kleine al een tijdje ingedaald. Ik weet dat het nu nooit lang meer kan duren maar ik had (stom natuurlijk) de kleine al lang verwacht. Zijn er nog meer meiden die dit hebben gehad en waarbij het toch nog onverwacht "natuurlijk"op gang is gekomen...
ik had de controle in het ziekenhuis met 41+4 inwendig onderzoek gehad flink zitten wroete auwwie. volgende dag werd ik ingeleid en had ik ineens 2 cm. hoop voor voor je dat het inwendige onderzoek iets heeft los gemaakt.
zit momenteel op 40 weken! Ben uitgerekend voor vandaag... Ook bij mij nog geen teken van een nakende bevalling. Kindje is ook al ingedaald... Eergisteren heb ik wel weeën gehad, maar deze zijn na een uurtje stilgevallen. Was vergeten dat weeën zo pijnlijk kunnen zijn... pfft! Maar het heeft dus niet doorgezet. Morgen mag ik op controle komen bij vervanger van mijn gyn (deze is in verlof...) ben super benieuwd!!!
hey meid geen zorgen maken hoor bij mij was het net hetzelfde aan 41 weken geen harde buiken, geen oefenweeen, geen ingedaald kindje, geen opneing, geen verstreken of verweekte baarmoederhals het kon nog dage duren als ik moest afgaan op de 'voortekenen' de gyn had dus ook een datum van inleiding voorgestled maar de nacht dat ik in de kliniek lag om de volgende ochtend ingeleid te worden is het toch nog spontaan op gang gekomen was toen 41 weken en 2 DAGEn na 12 uur is de kleine geboren
Laten ze ooit een zwangerschap langer dan 42 weken duren? Als de baby en jij het nog goed maken. Lukatwo is er bij jullie al gesproken over inleiden? Succes meid, erg spannend!
Ook ik lees mee.. Had ook verwacht dat ik niet over de 40 weken zou gaan maar nog een paar dagen en dan zijn we alweer een week verder. Heb nu sinds een paar dagen wel eens wat vaker last van harde buiken maar ook dat heeft blijkbaar niks te betekenen. Ik moet maandag naar de gyneacoloog en ik denk dat ze dan bij mij ook gaan kijken hoe het er voor staat. Zucht.. wat duurt wachten toch lang
hey meiden, ja volgende week gaan ze wel inleiden, gelukkig laten ze me niet langer dan 42 weken rondlopen....je voelt je zo'n zeikerd die paar dagen, terwijl er zoveel hele erge dingen zijn. En belangrijkste met de kleine gaat alles goed. Maaaar toch he, iedereen om je heen is al lang bevallen en jij zit nog te wachten (achter een ventilator) Strippen konden ze deze week trouwend niet doen omdat ik nog geen ontsluiting had.
Wat een spannende tijd voor je , nog even en je hebt een hummeltje vast. Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik had helemaal nergens last van en we waren eigenlijk gewoon aan het wachten tot de kleine zit had om te komen, dus geen harde buiken, oefenweeeen, andere pijntjes oid, gewoon een dikke buik. Na 40 en 3 dagen is het om 6.30 in de ochtend spontaan begonnen (binnen 2 uurtjes 8 cm ontsluiting). Maar ze had wel haast om eruit te komen, want alles kwam tegelijk (weeen, gebroken vliezen, persweeen noem het maar op), en om 10.30 is ze geboren.
Leuk teigertje om te lezen, dat het zonder voortekens toch zomaar kan beginnen. Wel heftig alles zo snel! Lukatwo ik ga voor je duimen dat je snel zelf aan de gang gaat.
Ik had tot 41 weken en 6 dagen geen enkele voorteken. Ik had al op gerekend dat ik ingeleid zou worden. Een dag voor de inleiding is mijn bevalling uit niets begonnen. Niet iedereen voelt het aankomen. Succes!
Hier ook nog geen tekenen t/m 40 weken en 6 dagen. Vanaf ong. 38 weken werd er telkens geprobeerd te strippen, maar er was nog helemaal geen ontsluiting en de baarmoedermond was nog gewoon hard. Ik had het gevoel dat de baby nooit meer zou komen..... Met 41 weken braken om 5:44 mijn vliezen en om 18:38 was Eva er!
ik word pas met 42 weken doorgestuurd naar het ziekenhuis, heb met 40, 41+1 en 41+3 inwendig onderzoek gehad voor het eventuele strippen, maar alles zit nog pot dicht. met 41+5 nog een laatste poging en dan maandag met precies 42 weken naar het ziekenhuis, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan word ingeleid helaas. VK denkt zelfs dat ik zoals mijn baarmoeder nu voelde meerdere dagen het inbrengen van gel nodig zou hebben
wat kan het wachten lang duren he? Zeker als je nog helemaal niks merkt. bij mij begon de bevalling met 41 weken en 4/5 dagen ('s avonds 10 uur) Ik had met ruim 40 weken nog niets, met 41 weken was de baarmoedermond heel klein beetje zachter maar nog tuutje erop, toen heeft de vk wel wat gewoeld zeg maar, vervolgens met + 2 en + 4 dagen gestript, en toen braken 's avonds de vliezen. (was ook naar voetreflexologe geweest en ik had op THE DAY ananas en tonic genomen, en was in bad gegaan. \Dus waar t nou uiteindelijk aan gelegen heeft....? ) Ik dacht die dag nog: het gaat echt nooit wat worden!! ik voelde hooguit wat gerommel, maar echt niet spectaculair en dat zakte ook weer weg.... Geef de moed niet op, het duurt niet lang meer, maar ik weet dat t wel moeilijk kan zijn hoor, dat wachten!
Ik ben met 41 weken bevallen. Ook geen enkel voorteken gehad. Ik liep zaterdag nog de hele dag in de stad enz en zondagmiddag toen ik een dutje deed werd ik ineens wakker van de weeen. Geen zorgen maken, zolang je nog je kindje voelt is er niets aan de hand en komt het op een moment dat je het niet verwacht (vaak in een rustmoment). Succes!
Pfff hier ook bijna de 41 weken behaald en niks van voortekenen dat het gaat beginnen... Ben het nu ook echt zat, het wachten
Ik werd bij 41wk en 4 dgn ingeleid. Helaas geen vooruitgang. Wel flinke weeen. Toen mij een ruggenprik werd aangeboden, nam ik die met beide handen aan. 10 min nadat deze was gezet, kreeg ik koorts en moest ik een ks ondergaan. Nu moet ik voor de 3e keer een ks ondergaan maar dit keer wel gepland.