mijn bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door jacoba, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hoi allemaal

mijnbevallingsverhaal ik heb het ook bij de oktobermama's neergezet maar doe het hier ook even.

Maandagmorgen had ik een afspraak in het ziekenhuis waar ik een gesprek zou krijgen wat ze zouden gaan doen Inleiden of toch afwachten.
    Dus ik heb mn verhaal gedaan dat ik al een paar weken iedere avond en nacht weeen had en dat die steeds stopten en ik daardoor niet meer sliep.
    Dus de gynecoloog besloot eerst maar om een inwendig onderzoek te doen waaruit bleek dat ik 3cm ontsluiting had.
    Toen vroeg hij aan mij wat ik wilde dat was dus niet zo moeilijk voorme om te beslissen inleiden zei ik.
    Toen vroeg mn man of het de dag zelf al kon.
    Dus gelijk bellen en alle verloskamers waren vrij.
    Daar ben ik naartoe gebracht en rond kwart over12 hebben ze mn vliezen gebroken en infuus aangebracht ze hebben het rustig opgebouwd maar na een 1,5 uur werden de weeen naar mijn gevoel minder en toen hebben ze het infuus hoger gezet .
    Rond kwart over drie had ik 6\7cm ontsluiting de rand die er toen nog stond heeft de vk onder de weeen weggemasseert en mocht ik gaan persen en is om 15:31 Martina geboren.
    Alles gaat super ze drinkt goed en is gewoon een voorbeeldige baby.

liefs jacoba

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    das nog is ff soepel gegaan..
    Gefeliciteerd

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Dat klinkt inderdaad als een soepele bevalling. Nogmaals gefeliciteerd met de kleine meid!

Deel Deze Pagina