Hoi hoi, De woensdag voor de bevalling was ik nog bij de vk voor een strip poging dit ging helaas niet vanaf die dag verloor ik beetje bij beetje de slijmprop. Vrijdag ochtend om half 3 werd ik wakker met veel krampen en dacht dat ik gewoon naar de wc moest ik moest ook dus dacht er is niks aan de hand dus weer terug naar bed gegaan maar lag niet lekker dus weer naar de wc en toen verloor ik de rest van de slijmprop en hup weer in bed dit ging door tot half 5 en toen viel het kwartje shit ik was geweoon al met bevallen bezig. Ik meteen de vader van de kleine gebeld om half 5 want we wonen niet samen en men oppas voor de kids die er erg snel was! Ben de weeen gaan timen en dat ging heel snel had al om de 4 min de vader van de kleine belde van moet je de vk niet bellen want het ligt vol met sneeuw en is erg glad. Vk gebeld en die kwam meteen intussen was de vader van de kleine er ook en ik liep mezelf erg in de weg en de weeen kwamen inmiddels al om de 2 min maar de vk was er nog niet. Om half 6 was de vk er ze had er een uur over gedaan om bij ons te komen! We zijn meteen naar boven gegaan en ze ging kijken en ja had al 6 cm. Ze wou mijn vliezen breken maar dit lukt een paar x niet toen het wel lukte en ik vroeg is alles oke toen zei ze nee kleine heeft in het vruchtwater gepoept maar we konden niet meer weg want ik zat al op 8 cm. Ik raakte behoorlijk paniek door alles want de zwangerschaps was erg heftig ivm vader van de kleine en de uitslag van de combi test. De vk stelde me erg gerust en ik mocht persen als ik persdrang had maar ik durfde niet en hiel het 4 x tegen. Na 3 x persen was mijn dochter geboren om 07.20 en helemaal punt gaaf en super gezond ik kon mijn geluk niet op men meisje was gezond. haar vader heeft haar ter wereld gehaald en bij me neer gelegd ik was helemaal over rompeld dat het allemaal zo snel was gegaan. Ze mocht bij me aan de borst en dat ging meteen perfect en heb die dag echt in een roes geleefd! Ze woog 4180 gram en heet leila! Nu is ze al weer bijna 2 weken en ze doet het geweldig en der broers en zussen zijn dol op der en we genieten vol op van haar! Het valt soms niet mee omdat ik alles alleen doe maar het is het dubbel en dwars waard! Ben echt een super trotse mama!