ik ben inmiddels mama geworden van ons practige zoontje milan had al een berichtje gedaan maar ik vind de bevallings verhalen altijd zo leuk dus wou er zelf ook 1 schrijven omdat het allemaal beetje dubbel was koste het wat tijd maar hier is het het was allemaal wel heel zwaar ik was 13 december uitgerekend en ja dan komt die dat en die datum gaat voor bij en dan zit je maar van nou kleintje kom nu maar nu mag het wel tot dat op 15 december de politie bij ons aan de deur stond me vriend deet open en ze kwamen binnen nou dan gaat de deur open en zie je de politie nou dan gaat er ook wat door je heen pfff de politie komt niet voor niks dus ik mij voorstellen vragen of ze wat te drinken wouden maar dat wouden ze niet en dan komt het ze vertellen dan dat ze niet voor niks komen nee daar waren we al achter het was al bijna 23:00 we stonden dan ook op het punt om na bed te gaan afijn toen kwam daar het bericht dat mijn vader een auto ongeluk heeft gehad en ter plekke is overleden nou toen zakte de grond onder mijn voeten vandaan mijn moeder is ook overleden 7 jaar geleden op 3 december en nu mijn vader ook nog eens ben je 24 jaar en dan heb j egeen ouders meer en sta je op het punt zelf mama te worden ik had het niet meer helemaal overstuur en heel de nacht niet geslapen maar je moet dan niet vergeten dat je ook nog eens hoog zwanger bent afijn alles moest geregeld worden ik moest na mijn oude woonplaats na het huis van mijn vader dik een uur rijden dus gedaan dingen geregeld daarna weer terug om vervolgens de volgende dag weer die kant op te gaan en dan te blijven tot na maandag dan was de crematie gelukkig kon ik bij goede lieve vrienden blijven slapen zondags de dag voor de crematie begon jawel de weeen iets waar ik zo bang voor ben want eerst zit je nog kom maar en nu was het nou blijf nog maar even zitten want je wilt graag afscheid nemen gelukkig zette het niet super snel door waardoor ik nog wel bij de crematie ben geweest daarna gelukkig snel naar ons eigen huisje want dat was ook nog maar de vraag of dat dat wel ging inverband met het weer (sneeuw sneeuw en nog eens sneeuw) nou de wegen waren gelukkig goed schoon tot dat we in onze woonplaats kwamen daar lag zeker een halfe meter snel langs vrienden krukje ophalen zodat ik lekker onder de douche kon gaan zitten en toen snel naar huis douchen zow wat is dat lekker ik had voor maandag een afspraak staan bij de verloskundige maar die was verzet na dinsdag dus hup wij dinsdag na de verloskundige aan gegeven dat ik al wat weeen had en toen ging ze even kijken ja hoor 2 cm ontsluiting ze heeft me gelijk gestript en dat heeft goed geholpen om 18:00 uur konden we bellen dat de weeen regel matig kwamen ze is gekomen en toen kwam ze even bij ons thuis kijken nog steeds 2 cm ontsluiting dus dat schoot niet echt op toen heeft ze mijn vliezen gebroken en het water leek schoon dus konden we lekker thuis blijven om 20:15 konden we weer terug bellen water was toch troebel dus ze kwam weer heeft gekeken en ja hoor meneer had gepoept dus hup dat na het ziekenhuis daar hup aan de monitor en alles onder tussen lekker gedoucht vond me vent ook fijn die kon een uur lang de douch kop vadt houden en op me buik richten hahaha nou daarna weer na bed en om half 4 had ik volledige ontsluiting mocht nog niet beginnen de kleine moest nog iets verder dalen was wel blij want zag wel een beetje op tegen het persen maar toen ik mocht beginnen om 4 uur was het toch wel lekker hahaha en dat moest ik dan ook even zeggen zow dacht dat perzen pijn zou doen maar dit is zooo lekker haha en ons mooie mannetje was er om 4:40 heb wel pijnstilling gehad want was het aan het opgeven en nog niet eens zo zeer door de pijn die was wel vervelend maar het viel me nog mee maar ik was zoooo moe dus wel gekozen voor pijnstilling maar wou het wel allemaal blijven voelen dus morfine pompje nou wat een spul joh hahahaha daar word je echt high van maar goed kreeg extra zuurstof en toen was het wel fijn al met al gaat het nu wel lekker alleen moeten we nog heel veel regelen kwa erfenis enzo dus verwerken kun je het nog niet je komt niks verder maar gelukkig gaat met ons ventje alles goed en daar kunnen we vol op van genieten en ik weet heel zeker dat mijn vader en moeder opa en oma vanmilan heel trots zijn groetjes 1985beeb2009
pfoee dat is indd heel dubbel en zwaar ! wil je condoleren met het verlies van je vader .... sterkte .. maar ook van harte feliciteren met de geboorte van jullie zoontje ! xx
poeh, wat n verhaal. Zit met tranen in mijn ogen te lezen... Sterkte met het verwerken van het verlies van je vader. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
Wow meid,wat heftig! Gecondoleerd met je vader! En gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Ik wil je veel sterkte en geluk wensen(wat klinkt dat dubbel he) Liefs en een dikke knuffel!
Jeetje wat een verhaal zeg. Nog veel sterkte met het verlies van je vader, en heel veel geluk met jullie zoontje.
wat vreselijk voor je meid, heel veel sterkte met het verlies van je vader. en natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! erg dubbel om te condoleren en feliciteren in 1 post, maar hoop dat alles goed gaat met jullie, je de kracht vind om het verlies van je vader te verwerken maar ondertussen ook kunt genieten van je zoontje! knuffel, miffy
Jeetje meid wat vreselijk! Gecondoleerd met het verlies van je vader en gefeliciteerd met jullie zoontje!
Wat een heftig verhaal zeg. Heb er kippenvel van. Gecondoleerd met je vader. Heel veel sterkte, en veel liefde. Gefeliciteerd met je zoontje. Veel geluk en succes.
Jeetje meid, wat een verhaal zeg!! Ik wil je enorm veel sterkte wensen met het verlies van je vader! Zo plotseling weg uit je leven.... Pfff, niet te bevatten! Ik vind dat er uit je verhaal enorm veel kracht komt. Volgens mij ben je een sterke vrouw. Gefeliciteerd met je kleine man. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten, maar probeer tegelijkertijd ook niet het verdriet om je vader weg te stoppen. Laat de tranen toe als ze komen. Anders komt straks de klap dubbel en dwars terug (spreek helaas uit ervaring). Dikke knuf