De vk rade de difrax aan en in het ziekenhuis hebben ze ook de doddie geprobeerd en daar is uit gekomen dat hij het beste drink met de difrax. De kinderarts rade de 3 standen speen aan. Hij heeft daar vanavond om 9 uur uit gedronken 70 cc!! Dat is voor zijn doen op dat tijdstip heel erg veel. Normaal doet hij op dat tijdstip maar 45 tot 50.
Vanavond even lekker in mijn eigenbedje slapen. T is wel moeilijk om weg te gaan van je kleine uk. Gelukkig mag ik midden in de nacht nog bellen om te vragen heo het gaat! Vanavond heeft hij 70 cc gedronken van de 90. Normaal gesproken drinkt hij op dat tijdstip maar 45 tot 50 cc dus misschien is het toeval, maar hopelijk doet hij het vanacht ook goed. Ik hou jullie morgen middag verder op de hoogte. Ik ga nu lekker slapen!!
Gisteravond heeft hij voor het eerst zijn fles leeg gedronken!! De nacht is heel slecht gegaan niet meer dan 45 cc en continue het premature gedrag vertonen (pruttelen en mormelen). Verder vandaag geen verandering 45 tot 50 cc. Hij moet nu sinds vandaag 95 cc drinken........... Net om 3 uur met pijn en moeite er 75cc in kunnen krijgen. Ben benieuwd wat de zuster straks om 6 uur voor elkaar krijgt. Met mij gaat het slecht. Heb alleen maar hoofdpijn en loop op mijn laatste eindje. Ben echt naar de klote!!! Wil gaan genieten, maar vooral ook gaan rusten. Als hij straks thuis is ga ik samen met Sven na iedere fles naar bed slapen!!!!!!!!!!!
Ow Que, ik had gehoopt dat het een stuk beter zou gaan met Sven! Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit!! Je wilt niets liever dan dat het goed gaat met je kleine mannetje! Toch proberen vol te houden meid! Er komt echt een dag dat het ineens een stuk beter gaat! Probeer zoveel mogelijk rust te nemen en niet teveel dingen te doen. en zodra je een kans ziet om even een slaapje te pakken, gewoon doen! Lekker ff die telefoon uit, geen gedoe aan je hoofd. Nu even aan jezelf denken! Veel sterkte!! xx sas
Durf het bijna niet te zeggen, maar het gaat ietsje beter met onze kleine man. We hopen dat hhet doorzet en dat hij dus snel naar huis mag zonder sonde!! Ze geven hem tot en met zondag om zich te bewijzen, anders gaat maandag de studie sonde voeding van start.
Ik hoop dat je vooruitgang blijft zien Que. Het lijkt me zo ontzettend frustrerend dat het geen constant stijgende lijn is, maar een met stappen vooruit en weer terug. Ik duim nog steeds voor jullie en ik hoop dat het zo goed gaat met Sven dat hij snel naar huis mag zonder sonde!
Hoi que, jeetje meid wat een verhaal. Ik hoop voor jullie dat Sven snel naar huis kan in ieder geval. Dat is denk ik al een hele vooruitgang ipv het ziekenhuis. Veel beterschap en natuurlijk ook nog gefeliciteerd met de geboorte van Sven. Liefs!!
hoi que, Meid wat een ellendige eerste periode maken jullie mee ik wil je toch nog even feliciteren met jullie zoon Sven en je heeeeeel veel suc6 wensen deze periode. Ik duim mee dat jullie snel kunnen genieten en bijslapen!
Hey Que, hoe is het nou met jullie en jullie kleine man? Ik hoop dat jullie steeds beter nieuws hebben gekregen elke dag! xxx sas
Heel heel heel misschien mag hij morgen naar huis toe zonder zijn sonde!!!! Ik hoop echt dat het door gaat!! Hoe gaat het met jouw?? XX
Ow Que wat een goed nieuws!! Ik hoop heel hard voor jullie dat jullie hem mee naar huis krijgen morgen zonder sonde! Hier alles ok. Beetje onrustig vanbinnen vandaag. Vannnacht wat krampen en wat harde buiken en sinds toen verlies ik bruin slijm.... dus er is van alles aan de gang hier. Nu af en toe een harde buik gevoel, maar weet niet goed of dit harde buik is of Ukkie... omdat niet mn hele buik hard is als ik dat gevoel heb (Snap je het nog hahaha) Dus geen idee hoe lang het nog gaat duren! xxx sas
Hiha!!!!!!!!!!!!! SVEN is thuis!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk kunnen we gaan genieten! Hij heeft net zijn eerste fles thuis helemaal leeg gedronken!! Wij vinden het helemaal geweldig dat hij thuis is. Helaas denkt hij er iets anders over, want zijn bedje vind hij volgens mij niet zo fijn . Ik denk dat hij liever het ziekenhuis bed had meegenomen @ Sas Ik denk dat zoals je het omschrijft dat het nie lang meer gaat duren Als ik je voor die tijd niet meer spreek. Succes!!!!!!!!!!!!
Que wat fijn om te horen!!!! Goed dat hij thuis is zeg! En nu hopen dat hij nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer flesjes gaat leegdrinken bij JULLIE THUIS! En wat dat bed betreft: heb je extra reden om hem af en toe eens extra te knuffelen omdat ie getrosst wil worden Je hoort t wel als het zover is Que. Geen idee hoe lang nog.... misschien behoor ik wel tot die 4% procent die op de uitgerekende dag bevalt Zou leuk zijn. Er is in ieder geval beweging daarbinnen en das wel fijn (afgezien dat het zo smerig is dat het zeer doet en mn nachtrust kost hahaha) Ga lekker van die kleine man genieten!!! xxx sas
wat een goed nieuws meid eindelijk is jullie ventje thuis ga lekker van hem genieten, en wennen doet hij vanzelf wel aan zijn eigen bedje
Wat goed om te lezen dat je kleine man thuis is. Gefeliciteerd! Lekker genieten nu van elkaar en heerlijk tot rust komen.
Que, lees nu pas je hele verhaal.. heb het helemaal gemist! Vroeg me al af waarom je niet meer bij 'ons cluppie' kwam kletsen maar nu begrijp ik het! Meid, wat hebben jullie veel mee moeten maken! Vreselijk, ik kan me voorstellen dat je nog dood en doodop bent. Dit heeft tijd nodig om het allemaal te verwerken. Neem die tijd en in combinatie met je hormonen is het helemaal niet erg als je hier veel verdriet van hebt/krijgt.. Maar wat een topper is jullie sven!! Hopelijk gaat vanaf nu alles goed en kun je lekker gaan genieten van je zoon! Tip: hou het bezoek inderdaad een beetje af, eerst zelf maar even lekker wennen aan jullie nieuwe situatie. groetjes!
Dank je wel!! Ja het is heerlijk nu hij weer thuis is, al is het wel zo dat we nu echt slapeloze nachten hebben. Hij heeft zijn fles nu echt uitgevonden en wil werkelijk waar het liefste ieder uur eten.........