ik moet het even kwijt hoor sorry als het een beetje zeurderig overkomt... me buik en me rug doen gewoon echt onwijs veel pijn, net een uurtje in bad gelegen omdat het zoveel zeer deed. nu ik uit bed ben gaan we gewoon verder waar we gebleven waren. me rug die pijn is gewoon niet te omschrijven weet echt niet wat ik er mee aan moet. en me buik sja wat moet ik daar over zeggen, is gewoon net of er iets scherps in word geduwd en dat doet echt veel pijn. verder ben ik onwijs moe en misselijk en is de kleine in me buik ook nog eens bezig! het liefst wil ik gewoon dat de pijn op houd want dit kan echt echt niet meer volhouden! ik heb nergens geen zin meer in irriteer me er zelfs aan als de katten aan het mauwen zijn probeer het ook al te klokken maar dat wil nog niet echt lukken...of er zit geen regelmaat in maar ik kan het als het zo door gaat echt niet meer volhouden ook al weet ik dat het moet... sorry moest het echt even kwijt
Spannend* Je moet zo denken, iedere steek en iedere pijn die je voelt brengt je nu dichter naar je zwangerschap, want volgens mij zit je er wel heeeel dichtbij ook al lijkt dit voor het moment niet zo! Veel succes meid*
hoi hoi, bedankt voor jullie reacties.. vannacht weer een kut nacht gehad en nu zit ik weer op de bank met pijn in me buik rug misselijk en geloof dat ik geen een spier meer in me lijf heb die geen zeer doet... ik moet vanmiddag naar de verloskundige dus zal het daar gelijk even aankaarten.... liefs
hej! ook ik heb hier last van alleen volgens mij nog niet zoveel als jij! maar begin me steeds beroerder te voelen en slapen lukt snachts nu ook niet meer! laat je even horen hoe het is gegaan bij de vk?
tuurlijk laat ik even weten hoe het bij de verloskundige is gegaan... heb nu sinds een uurtje of 2 echt onwijze pijn in me linkerzij althans zeg maar net boven me bekken... het maakt niet uit of ik zit loop of wat dan ook zijn echt zeer pijnlijk maar zullen vast geen weeen zijn want lijkt me een hele rare plaats!trek wel een beetje door naar me rug en buik maar zal wel niets zijn en ons kleine mannetje is ook echt mega actief...
Ik ben ook benieuwd als je bij de verloskundige bent geweest... hier rommelt het ook, maar verder gebeurt er ook niks, misschien dat je verloskundige een verklaring voor heeft. Hoe laat moet je?
ik moet om 14.40 daar zijn maar het loopt altijd wat uit dus om half 4 zullen jullie weten hoe het is gegaan
Laat even weten. Ben ook benieuwd! Wel vervelend dat je allemaal pijntjes hebt, is niet zo fijn. Hopenlijk is het allemaal gauw over, en heb je je wondertje in je handen!
nou net terug van de verloskundige... wat een schijtwijf was het zeg ( was namelijk niet de gene die ik altijd heb) ik aangeven van de pijn en de vraag over me afscheiding of vruchtwater het enige wat ik als antwoord heb gekregen is dat het er bij hoord en dat het de laatste loodjes zijn. dus ik maar gevraagd of er iets aan te doen is en dan krijg je het zelfde antwoord gewoon nog even volhouden en hopen dat hij niet zo lang meer blijft zitten!
naja wat vreemd! je weet dus nu eigenlijk nog niks! toen ik vorige week belde over die afscheiding/vruchtwater moest ik gelijk langskomen en hebben ze er naar gekeken! Dat stelt je dan toch wat meer gerust! maar zo is dr ook niks aan zeg! Ik zou gewoon nog een keer bellen wanneer je eigen vk er weer is!
nou als ik van de week weer zoveel pijn heb dan ga ik idd gewoon bellen. maar vind het wel raar dat er gewoon helemaal niets mee gedaan word...
Pfff lekker bot zeg daar nam ik geen genoegen mee. Ik zou ook idd bellen als je weer zo'n pijn heeft.
snap het ook echt niet...ik weet wel dat als er ooit nog een kindje bij komt dat ik niet meer naar deze verloskundige ga... ze doen namelijk wel over van alles heel makkelijk...het eerste wat ze namelijk zeggen als je bijvoorbeeld belt en zegt ik heb hier en hier last van het is misschien wel een blaasontsteking!( ik weet dat je er tijdens je zwangerschap gevoeliger voor bent) maar ze wimpelen je elke keer op die manier af echt heel irritant! sorry hoor me hormonen spelen weer op denk ik maar ik vind het echt onbeschoft hoe ze je daar behandelen...en toen ik daar stond was ik wel een beetje overrompeld door het antwoord wat ik kreeg!ik snap het echt niet...
Nou ik vind ook dat je gelijk hebt ze zijn tegenwoordig heel makkelijk heb ik het idee! een paar weken terug was ik ook steeds niet lekker en ze zeiden hoort er gewoon bij! tot dat mijn moeder me erop wees dat ik wel een te hoge suiker kon hebben omdat zij dat vroeger met haar zwangerschappen ook diabetes heeft gehad! en ja hoor! veels te hoog net nog geen diabetes dus was er nog net optijd bij!
ja ze zijn echt heel makkelijk... mijn bloeddruk is deze keer ook echt hoger als die alle andere keren was normaal is het 120/80 ongeveer en nu was het opeens 151/96 en zelfs daar word niets mee gedaan echt heel raar....