Dag dames, slijmprop, vliezen die breken, weeen die beginnen. De officiele tekenen dat de bevalling eraan komt. Maar wat hebben jullie nou voor andere dingen gemerkt? Je hoort bijvoorbeeld wel eens dat veel vrouwen zich een beetje grieperig voelen, een dagje van te voren. Zijn er nog meer van dat soort indicaties?
Ik kreeg 's middags pijn in mijn rug aan een kant. Ik dacht dat het kwam doordat ik niet meer helemaal recht kon lopen en dus naar een kant ging hangen en daardoor kreeg ik pijn aan de andere kant. Achteraf gezien startte nog geen 3 uur later de bevalling...... gr. wup
Pff nou ik heb nu steeds rugweeen. De laatste keer heb ik dat gehad met 35 weken in het ziekenhuis en toen heb ik weeenremmers gehad, dus ik hoop dat het dan eindelijk nu zo ver is. Heb ook al de hele dag harde buiken en ben zo duizelig als een garnaal en heb het steeds bloedheet
Bij mij helemaal niks bijzonders Het begon met lichtje krampjes die in de loop van dag erger werden en sneller kwamen
Je hoord ook wel eens dat je darmen zich leeg maken en je dus veel naar de wc moet... Dat heb ik nu en ik ben vandaag wat grieperig.... zou het dan morgen? Ze is helemaal diep ingedaald en heb veel harde buiken en het mag vanmij zo onderhand ook wel.... Ben benieuwd spannend hoor..
2 dgn voor me bevalling begonnen me darmen aan een spontane leegloop en om de een of andere reden moest ik perse heel de badkamer schrobben.
Ik had binnen 2 uur heel het huis schoon gekregen van boven tot onder alles opgeruimd., Ik moest het doen en me vriend kreeg een snouw als hij me prbeerdetegen tehouden. Het moest ineens om 8 uur 's avond haha. en om 2250 braken me vliezen. Toeval? ik denk het niet. Misschien is het ook wel stress geweest dat het gebeurde want me vader belde ook dat me moeder hard achteruit ging en de krahct in haar armen heel snel weg viel en ik had zoiets me moeder moet hem vast kunnen houden. ik ben om 2.43 bevallen die nacht en om 430 waren me ouders er en om 800 'smorgens had me moeder geen kracht meer in haar armen dus wat is het geweest ?
hoi hoi bij destiney was ik getoucheerd en die dag had ik beenweeen dus denk dat dat ook een voorteken was aangezien ik die volgende ochtend ben bevallen groetjes nathalie
Verloor 3 dagen voor de bevalling voor het eerst in mijn zwangerschap wat bloed, dag daarna voelde ik me grieperig en op de dag van de bevalling zelf verloor ik weer bloed alleen dan wat meer. Dit was voor mij DE start van de bevalling.
Ik was op woensdag de hele dag niet lekker. Zeurend, nergens zin heb ik de hele dag op de bank gehangen. Verder niks aan het handje. Toen had ik vrijdagavond bruiloft en toen ik thuis kwam verloor ik op de wc mijn slijmprop. Zaterdag de hele dag lamlendig. Nergens zin in, hangerig, beetje hetzelfde als woensdag dus... lekker vroeg naar bed gegaan en ik heb geslapen als een os. Op zondagmorgen 10 uur braken mijn vliezen. Ik had 2 a 3 cm ontsluiting en om 22.33 is Luuk geboren. Die twee bewuste dagen waren wel het voorwerk, maar voo rmij begon de bevallling toen ik mijn vliezen brak. Liefs
Het schijnt ook te zijn dat veel vrouwen een dag van te voren veel rustiger worden. In de trant van praatjes en dergelijke. Lopen snauwen en een beetje 'down' zijn hoort daar ook bij. Succes met jou bevalling!
Bij mij waren een gevoel dat mijn menstruatie eraan zat te komen en last van mijn onderrug achteraf gezien de signalen dat het ging beginnen.
Ik moest ontzettend veel plassen die dag en had heel de dag al pijnlijke bovenbenen. 's Avonds om 23.45 uur braken m'n vliezen en de volgende ochtend om 7.23 uur is Lynn geboren .
Bij mijn dochter had ik nergens zin in en ik zag er volgens anderen ook écht niet uit. Ik had niet het idee dat het ging beginnen maar toch zijn die dag mijn vliezen gebroken, 6 uur later begon het écht en na 3 uur was madam er. Bij mijn zoon voelde ik me nog ellendiger en had de hele dag een harde buik. Ik wist ook dat hij zou komen, voelde het aankomen. Ik wist ook dat 't niet goed zat. Ik zat ineens in een plas bloed en 1uur & 49 minuten later was hij er (zo wil je niet bevallen hoor..) Bij de één dus wel een gevoel, de ander niet. Nu ben ik héél blij dat ik ze allebei thuis en gezond heb!
Ik heb op het ,moment veel harde buiken, zeker 1 a 2 per uur soms iets minder en sommige momenten meer.. ik heb veel bekkenpijn dus teveel doen kan het niet zijn.. Hebben meer dit gehad en was dit misschien een teken dat het echt niet lang meer duurd of kan het zo nog wel 2 weken door gaan?
Hoi! De avond ervoor zag ik in de spiegel dat mijn buik echt MEGA gezakt was! Heel raar om te zien... Verder had ik energie voor 10... heb 's avonds nog een heel stuk gefietst...