ik denk een verkeerde bh maat als je ene verkeerde bh maat om hebt kan het zijn dat er op de beugels veel spanning komt te staan en dus knappen maar het kan ook slijtage zijn
Was ze hier meestal op de hand en eens in de zoveel tijd was ik ze mee in het netje. Wasmachine is bij mn ouders wel ns kapot gegaan door een verdwaalde beugel. Maargoed breken heb ik nooit mee gemaakt wel dat hij ineens in je oksels steekt p.s kom altijd bij hunkem..
Ik heb het 1x gehad.Haal mijn bra's ook altijd bij Hunkemoller. Soms kan je vragen voor een beugeltje.De vrouw die me toen hielp zei dat ze soms extra beugeltje hadden in gangbare maten.Nou die heb ik dus niet.Dus het hield voor mij op.Bra zag er nog perfect uit maar beugel stuk en bra kon weg.Overigens kwam ik erachter omdat ik iets voelde steken in me wat zeer deed.....jup was de beugel. Bra maat was trouws goed opgemeten dus het lag niet aan een te kleine cup of zo.
ja dat heb ik ook gehad.. waren toen 3 bh's kopen kreeg je 1 gratis.. zo'n voorgevormde? ... ontoppic. Dit heb ik ook regelmatig gehad met bh's van hunkemoller... dat de beugels breken.. en t lag niet aan de cupmaat..