Een paar keer per jaar. Ik draag meestal geen bh. Die uitzonderlijke keren dat ik het toch doe dan gaat die gelijk in de wasmand.
Toen ik in NL woonde had ik er ook geen routine in. Nu ik op de Antillen woon gaat ie echt elke dag de was in! Want het is bloody hot hier als je je gewone dagelijks ding doet!
De hoeveelheid huidschilfers die erin gaat zitten en zweet....stik vies. Zeker als je een witte bh hebt, dan kun je goed zien hoe vies dat ding is brrr. Ik ben getint van huidskleur, dan zie je dat helemaal goed. Plus een bh moet steun geven en dan moet je hem geen 3 wkn aanhouden, want dan is de optimale werking er ook af. Maar ik ben ook niet iemand die lekker weken in het zelfde bed rolt, die jaren met dezelfde toiletborstel doet, die weken met sponsjes en doekjes doet Clean hier
Dagelijks, het voelt voor mij niet hygiënisch om ondergoed en sokken langer dan een dag te dragen. Een shirt draag ik ook maximaal 1 dag, maar daarvan snap ik nog wel dat mensen het soms 2 dagen dragen.
Geen idee, om de zoveel dagen denk ik. Ik heb meerdere bh’s, dus ik wissel af. Kijk, ruik etc. en bepaal dan welke de was in gaan. Wit iets eerder, want ik hou wel van fris wit. Ik ben aan het afvallen en ik was toevallig deze week al op zoek naar nieuwe bh’s, want ze beginnen te los te zitten.
Oh ja dat ook nog. Wanneer ik vrij ben dan krijgen mn dames ook de vrijheid Dus op een vrij dag of zodra ik thuis kom van m'n werk dan gaat dat ding uit. Scheelt ook dat ik een bescheiden b cupje heb die je amper ziet dus verschil met en zonder bh valt alleen op met een t shirt Ik draag hem dus wel een 4 a 5 dagen omdat hij dus maar een uur of 5 per dag aan is. Hij ruikt verder ook nog fris dus ik zie het probleem dan niet zo. .
Op het moment heb ik maar 1 goede voedingsbh. En een die vreselijk zit. Zoon is bijna 2 dus erg lang wil ik niet meer voeden en stel het kopen van nieuwe bh’s even uit tot ik weer gewone bh’s kan kopen. Meestal draag ik hem 2 dagen, dan 1 dag die vreselijke zodat ik de goede kan wassen.
Ow ja een crime was dat! Een goede bh vinden waar je mee kon voeden. De hele winkel aangehad, van goedkoop naar duur, maar echt slagen kon ik niet.
Ik heb misschien wel 15-20 bh's in de lade liggen die ik afwisselend draag. Nooit 2x achter elkaar dezelfde. Ik draag een bh 2-3 keer en dan gaat ie de wasmand in. Ik verzamel vervolgens delicate was/lingerie bij elkaar en draai een was op lingerie programma.
Ik heb veel verschillende BH’s maar altijd zwarte onderbroeken. In mijn BH zit altijd wel iets van zwart, dus matchen doet het. Ik draag mijn BH’s 2 dagen achter elkaar. Daarna in de was, in zo’n zakje ervoor. Maar... ik zweet dus amper. Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom ik deodorant gebruik
In principe draag ik een bh 2x koop qua setjes altijd 1 bh en 2 slips. Maar als het erg warm is of ik erg zweet gaat de bh na 1x dragen de was in.