Ik ben vandaag begonnen met het plannen van mijn dochter haar kinderfeest. Sta ik bij de em-te, is daar op=op verkoop van feestartikelen.. heb voor 2 euro: -12 snoepzakjes -2 tafelkleden -24 rietjes -12 uitnodigingen Allemaal met hetzelfde thema We gaan van half 2 tot 5 uur naar de speeltuin hier om de hoek, daar krijgen ze een ijsje en ranja van de speeltuin en van mij nog lekkere dingetjes. We gaan daarna naar ons huis terug waar ze nog een broodje knakworst krijgen. Ik heb er zin in!!!!!!!
We vieren het 27 Juni (woensdag middag)... ze wordt al 9 jaar! Ze groeit zo vreselijk snel. Nu kan ik nog wegkomen met speeltuin.. ze had het al over slaapfeestjes enzo
Zag het bericht ineens weer staan Wat leuk, en ja ze groeien hard.Slaapfeestjes is ook hier bij de oudste verleden tijd, die gaat liever karten met zijn vrienden als hij jarig is (wordt dan 16 ). Gelukkig hebben wij ook nog een meisje van 2 en een jongetje van 9 weken, dus ik mag straks weer entertainen Een elfjes of kabouterfeest (was het thema van de oudste toen hij 4 werd ) spelltjes en een speurtocht, helemaal leuk. Heel veel plezier 27 juni en alvast gefeliciteerd met je grote dochter.
Dank je wel Ja we hebben vorig jaar alle gordijnen dicht gedaan,disco lampen aan, muziek aangezet. Kinderdisco En het jaar daarvoor in het bos een speurtocht. Volgend jaar mag ze kamperen in de tuin met vriendinnen
Hier kom ik met 9 jaar (onze zoon) niet meer weg met de speeltuin. Onze meid wordt bijna 7. Ik heb een speurtocht gemaakt met opdrachten. Deze zet ik uit in het bos en daarna heerlijk patatjes eten.
Ja ik vond een speurtocht ook ergggg leuk... was alleen het nadeel dat ze echt van opdracht naar opdracht rende, hoe goed ik ze ook verstopt had