mijn blaas....oh mijn blaas....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door patrieske28, 10 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske28

12 feb 2009
    56
    0
    0
    reuver
    Hoi hoi,

ik ben nu bijna 36 weken zwanger en moet al mijn hele zwangerschap er regelmatig uit 's nachts (3 a 4 keer), maar nu naarmate het einde nadert vind ik dit toch wel n beetje heel erg worden. Ik weet dat 't op 't einde nog meer gaat worden omdat kleine dan helemaal op de blaas drukt...

Ik moet gemiddeld 1x per uur soms wel 2 of 3x per uur eruit s'nachts om te gaan plassen. kortom ik heb al weken geen fatsoenlijke nachtrust meer gehad :( En dan drink ik 's avonds na 7 uur al niks meer..

het stomme is, overdag valt het allemaal wel reuze mee :( Ook heb ik regelmatig mijn urine al laten nakijken maar ik heb geen blaasontsteking. Laatste keer was vorige week nog.

Is hier niks aan te doen. Moet nu nog 4 weken, maar ik trek dit echt niet meer zo. En als 't nog erger wordt zoals iedereen zegt de laatste paar weken...pff ben een wrak. En heb hier nog n hummeltje rondrennen die veel energie eist...zie 't gewoon echt even niet meer zitten.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

overleg met je huisarts of je iets kunt krijgen om te slapen.
    Melatonine kan helpen en anders een slaappil. Om af en toe een nachtje flink door te kunnen slapen en uit te rusten.

Mirjam

Deel Deze Pagina