Ik zit er over te denken om de eerste schoentjes van ons zoontje te verzilveren. Zijn er nog meer dingen om te doen met de eerste schoentjes?
Ik heb ook nog geen idee.. Ik heb haar allereerste paar schoenen en pakje bewaard en die gebruikt ze nu voor haar pop of knuffels. Dat vind ik wel leuk. Maar wat ik nou met haar allereerste echte loopschoenen moet doen, ze liggen nu maar te liggen in de kast, maar eigenlijk vind ik dat ook wel zonde.
Ik ga ze gewoon bewaren in het doosje.. Ik geloof nooit dat mijn zoon waarde gaat hechten aan een verzilverd 1e schoentje.. Is toch een beetje ouderwets vind ik En de schoentjes van nu zijn niet meer de klassieke van vroeger.. (Hier bijv een shoesme 1e schoentje,hoog en met neon veters. In het zilver is die schoen lang niet zo leuk meer) Dus hier gaat hij in zijn doos voor later (heb een mooie witte doos gekocht en daar gaat alles voor hem in mbt herinneringen aan zijn kindertijd en ons.)
Ik heb mijn eerste schoentje ook laten verzilveren en heb een schoentje aan mijn moeder gegeven en een schoentje zelf gehouden