Mijn bloed kookt! Hoe zou jij reageren?

Discussie in 'De lounge' gestart door anica, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Hahahaha, dacht ik ook al :D!
    Wordt een knetters gezellige vakantie denk ik, met een paar blauwe ogen als gevolg :D:D

2. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    En wat is de rest van het verhaal,je van diefstal beschuldigen enzo.Ik begrijp er geen sikkepit van.

3. Amare

Amare Niet meer actief

Hier ben ik het wel mee eens, anderen en ook ik hebben buiten het Facebook gebeuren op je gereageerd en vragen gesteld en daar reageer je niet op.

4. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Hoe je moet reageren..... Nou gewoon.... Niet!

Jullie weten allemaal hoe ze is.... Jullie liggen elkaar niet. Punt.
    Gewoon accepteren, meer kan je niet doen.

Het kan ook zo: Mijn schoonzus en ik zijn ook 2 uitersten en dat accepteren we gewoon van elkaar. We liggen elkaar niet, klaar. Moeten we zelf ook vaak om lachen, als ik A zeg/vind dan zegt/vindt zij B. Ze heeft een mening over alles en iedereen en ik laat haar gewoon lekker kletsen ook al irriteert het me mateloos.... We gaan het toch nooit eens worden.

Over FB en die vakantie ga ik mijn mond verder maar houden..... ;):p

5. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Misschien heeft ts ook nog een sociale leven? Jullie hangen toch ook niet de hele dag op zwangerschapspagina.Waar mensen zich druk ommaken!:$

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    OMG!!!
    Mijn kind is ook soms stront vervelend als hij terug komt van oma..jaaaa..daar wordt ik ook soms prikkelbaar van omdat het hier wat extremer eraan toe gaat...alles mag en alles krijgt hij..met nadruk op ALLES!!

Maar ik ben allang blij dat ze op m'n moppies wil passen als wij werken zijn,geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om dit op fb te gooien!
    Dat is privé,zo een dingen bespreek ik met m'n man,of schoonmoeder.
    Dus Tsja, je schoonzus heeft gelijk en eerlijk...als jij m'n schoonzus was en zo met m'n moeder zou omgaan zou jij diegene zijn die klappen kreeg!!! (Sorry!!!)

7. Amare

Amare Niet meer actief

Oh geen zorgen hoor, ik maak me nergens druk om.
    Het viel me gewoon op.;)

8. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Haha,vind het jammer dat sommige wat hard zijn met reacties geven.Het moet wel leuk blijven.:D:;)

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Volgens mij zijn jullie wel aan elkaar gewaagd denk ik zo...
    Misschien tijd voor een goed gesprek?elkaar uit laten praten?

10. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Hoop het wel voor ts;)
    En druk maken nee hoor, viel me gewoon op...

11. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Ik wil ook niemand aanvallen hier:D,maar vind het jammer dat sommige dames wat te streng reageren.Ts heeft haar fout toegegeven,en fouten maken is menselijk.;)

12. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Mee eens, daarom heb ik ook de moeite genomen om haar echt advies te geven.

13. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    haha en als je geen tegels hebt, kun je bij mij wel aan de slag :D

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    +1!! Ik zou het echt NIET pikken als iemand dat over mijn moeder op facebook zou zetten!! Snap al niet dat haar man dat pikt!

15. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb alleen je openingspost gelezen en niet alle reacties. Maar ik vind dat je zoiets niet op FB kan zetten over jeschoonmoeder, of je eigen of wie dan ook. Dat is gewoon ronduit onbeschoft. En kinderachtig.

Dat zij er wat van zegt vind ik wel terecht in dit geval , dat jullie vervolgens dit over FB uit proberen te vechten is van jullie beiden zeer kinderachtig.

De andere gevallen, zoals de beschuldiging van diefstallen natuurlijk niet.

16. A2CA

A2CA Niet meer actief

Nog maar eens een reactie. Negeren is soms het beste, maar als je schoonzus telkens met modder blijft gooien door steken in de rug te geven, kan het ook goed zijn dat als je eens een keer echt uit je slof schiet en haar eens flink de waarheid vertelt ze wel anders gaat denken. Sommige mensen denken altijd grappig te zijn maar als ze dan eens hard worden toegesproken is het over.

17. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Over FB, genoeg gezegd.
    Over je kleintje dat zulke driftbuien krijgt, hier nog zo een, sloeg zichzelf, kneep zichzelf en sloeg ook met haar hoofdje tegen de muur, tafel of bank en als dat niet hielp probeerde ze het wel bij mij.
    In eerste instantie wist ik niet wat te doen, totdat iemand zei; geen aandacht geven zolang ze het niet zo ernstig doet dat ze zichzelf echt verwondt.
    Dat dus geprobeerd, elke keer als ze dan zichzelf sloeg of kneep: "tja, meid jij hebt dadelijk auwa" en draaide me om.
    Klinkt heel hard en je moet het natuurlijk niet te ver laten gaan, maar het heeft geholpen.
    Enigste wat ze nu nog doet als ze boos is is haar vuistjes ballen en de hulk nadoen.

Over je sz, tja, jullie liggen elkaar niet.
    Praat het uit, desnoods schelden jullie elkaar maar even verrot (even alles eruit gooien), en begin daarna opnieuw, en anders laat je elkaar met rust.

18. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik reageer vanmiddag even als de meiden op bed liggen

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ben halverwege opgehouden met lezen, omdat ik helemaal niet goed werd van je negatieve houding. Dus antwoord op je vraag: ja, je reageert vreselijk overtrokken.
    Dat je zo'n bericht over je schoonmoeder op FB zet, vind ik echt te bizar voor woorden. Dat bespreek je met haar en ga je niet open en bloot voor de hele wereld te lezen neerzetten. En als je er zoveel moeite mee hebt dat je dochter daar zo vandaan komt en het verandert niet: dan passen ze dus niet meer op. Wil je dat wel, dan zul je moeten accepteren dat het gaat zoals het gaat. Je schoonzus heeft daarin gewoon helemaal gelijk.

Je zou er verstandig aan doen om jezelf niet zo op te fokken en te kijken naar je eigen aandeel. Je reageert ontzettend emotioneel, blaast het op tot enorme proporties, en ja: dan krijg je dus met iedereen ruzie...

20. nono

nono Niet meer actief

Wat een drama. Het zou al een heel stuk schelen als we ons eigen leven leven in real life en niet op facebook. Ik vind wel dat je het verstand moet hebben om bepaalde dingen prive te houden en met je man/sm te bespreken ipv op facebook.. snap niet zo goed wat je dan met het bericht wil bereiken? Denk je dat schoonzus gaat zeggen ; Ach meid, ik begrijp je volkomen? Het lokt reacties uit waardoor je jezelf heel wat op de hals haalt.

Ik vind dat facebook daar niet voor gemaakt is. Evenals alle dierenleed wat je op facebook tegen komt.

Deel Deze Pagina