Mijn bloed kookt! Hoe zou jij reageren?

Discussie in 'De lounge' gestart door anica, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    :-/ ja ik vindt dat je je vreselijk overdrijft! Vreselijke negatieve houding jegens je SF! Elk verhaal heeft 2 kanten maar ik lees nu alleen jouw kant en daar kan ik alleen opzeggen dat ik het 100% eens ben met jouw schoonzusje!! Je gaat toch niet op Facebook zoiets neer zetten! Wees in godsnaam blij dat ze op je kindjes past....wees blij dat ze verwend worden en niet verwaarloosd!

Heb er eigenlijk geen woorden voor!

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dat zet je toch ook niet op facebook, kom op zeg!

buiten het feit om wat er allemaal is gebeurd en het niet de leukste mensen zijn.
    Dat facebook gezeur, sorry geef ze gelijk, dat zet je toch niet neer!

3. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou weet ik ook weer waarom ik met FB gestopt ben! Wat een rust geeft dat kan ik je vertellen! :)

4. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Ik ben ergens halverwege opgehouden met lezen, want elk commentaar wat je kreeg had ik kunnen typen.

Wel wil ik even zeggen dat ik vind dat je je schoonmoeder een excuus moet aanbieden. Je zegt zelf dat het iedere keer zo is. Dan lijkt het mij dat je je kleine daar dan toch heen brengt, ook al weet je wat de gevolgen zijn. Om dan nog te gaan piepen dat het niet naar je zin is, vind ik erg onbeschoft. Zij probeert je ook alleen maar te helpen. Als ik oma was geweest, was dat mijn laatste keer oppassen.

Ik snap heel goed dat je boos kan worden op het feit dat je kleine zo overstuur raakt en misschien is de manier van oppassen van oma niet goed. Maar dan nog heb je zelf je kleine daar gebracht. Zeker aangezien je hebt gesproken met oma en om het dan alsnog op internet te zetten is erg achterbaks en gemeen. Dat verdient een excuus naar mijn mening.

De ruzie met schoonzus kan ik daarom wel begrijpen, maar de argumenten die je aanhaalt zijn mijns inziens zo kinderachtig, dat ik niet snap dat een volwassen vrouw zich zo kan laten gaan als een hormonale puber. Je moet echt even weer het perspectief terug zien te krijgen in het leven, want je maakt het jezelf gewoon erg lastig zo.

5. ik zou zulke dingen niet op facebook zetten...punt!

je weet hoe ze er vandaan komt , dan breng je haar toch niet.
    Je kunt alleen maar vragen of ze er rekening mee kunnen houden, als dit niet gebeurd is de keus aan jou, wel of niet brengen.

Je kunt de schuld niet alleen op je schoonmoeder schuiven

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ow ik kan ook prima met haar driftbuien omgaan ze heeft ze ook bijna niet meer omdat ik weet wat de oorzaak is.
    Maar als ze bij oma is geweest is het 2 dagen lang ellende 3x op een dag en normaal 1x in de maand.

Die nutteloze reactie kon even snel maar ik zal jou advies even opzoeken.

Die beschuldiging zit idd nog hoog bij mij, juist omdat ik werd beschuldigd en ze vervolgens zei dat het niet over mij ging!

De reden waarom ik zo op haar reageer klopt idd

Ik kan het niet maken om die vakantie te annuleren:(

Met mijn SM heb ik alles al besproken.
    FB bericht is uiteraard allang verwijderd.

Ze is de ergste periode al voorbij gelukkig!

Onze dochter is heel goed in negatieve aandacht vragen, thuis word dat genegeerd en als het uit de hand loopt mag ze even 2 minuten op de trap zitten.
    Bij mijn schoonmoeder word ze of getroost of afgeleid... Ze krijgt dus haar zin.... Ze krijgt aandacht!

Of een ander voorbeeld, we waren aan het wandelen en moesten oversteken, ik had gezegt dat ze moet wachten, wat ze altijd netjes doet.
    rent ze zo de weg op! Ik er achter aan, tegen de tijd dat ik bij haar was was ze al aan de overkant! Ik heb haar dus weer terug gesleept, laten kijken en toen er niets aan kwam mocht ze oversteken.
    Zegt mijn Schoonmoeder onder het oversteken, acht laat haar toch ze was toch al aan de overkant!!!

Dit soort dingen dus!

Ik heb besloten om haar idd een brief te schrijven en haar verder zo veel mogelijk te negeren.

Hoop dat ik iedereen beantwoord heb, er ging iets mis met quoten

Heb trouwens ook om een slotje gevraagd

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Pff wat een verhaal.. Het grootste probleem is denk ik dat er nog veel oud zeer zit wat nog steeds niet goed is uitgesproken en waardoor jullie het niet los kunnen laten.

Zoiets op facebook zetten zou ik ook niet doen.. Je vrienden kunnen er toch niks mee dat het door je schoonmoeder komt dat je kind vervelend is? Zet er dan gewoon op dat je knettergek word van je kind... Ik snap je schoonzus daarin wel dat ze voor haar moeder op komt. En idd als je weet dat je kind er zo lastig vandaan komt breng haar dan niet meer..

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

sjee minee, wat een gedoe om niks, en wat kinderachtig dat jij dat soort dingen op FB zet... zeg het dan recht in haar gezicht.
    ik zou ook not amused zijn als iemand zulke dingen op FB zou zetten

9. knap

knap Niet meer actief

je zegt dat de ergste periode al geweest is nou bereid je maar al vast voor. na drie jaar kan het nog een periode erger worden geloof mij maar. ik geloof je trouwens niet twee die dagen dan weer normaal doen het kind. volgens mij overdrijf je echt een beetje een heb het een schat van een schoonmoeder..

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina