Wie heeft dit ook gehad? Ik ben nu 6 dagen overtijd en 2 negatieve testen gehad. Ik heb nog last van me buik.. en me tepels doen echt pijn! Zelfs de straal van douche! Me smaak veranderd en heb helemaal geen trek meer. Gister avond kon ik bijna geen hap meer naar binnen krijgen vanwege de smaak. Terwijl het vet lekker rook! Maar van de geur kon ik even later ook wel kotsen. Vandaag voel ik me met vlagen een beetje misselijk maar het verdwijnt ook weer. Ik heb vet veel chocola in de kast liggen en ik stond net voor de kast omdat ik gewoon zin heb om te knagen maar ik heb er gewoon geen trek in! Haha nou dat is niks voor mij. Herkent iemand dit? Ik heb gisterochten voor het laatst negatief getest. Zal ik morgen weer testen? Óf tot zaterdag ofzow wachten. Groetjes marit
heej, ik heb zulke verschijnselen al wel vaer gehoord. het kan zijn dat je nog even moet wachten met testen omdat een bepaalde stof nog niet helemaal goed is aangemaakt. Ik zou even tot zaterdag wachten anders heb je morgen misschien weer dezelfde uitslag. Als hij zaterdag weer negatief is weet je zeker dat je niet zwanger bent. Voor mij is het allemaal ook nog afwachten. Ik hoop alleen niet dat je schijnzwangerschaps verschijnselen hebt. Wees er in ieder geval niet teveel mee bezig. Laat je het wel even weten? Liefs Bijtjuh16
Hé Marit, kijk anders ook eens bij het onderwerp: wanneer positief getest. Ik heb dezelfde vraag gesteld, dit omdat ik ook nog steeds negatief test. De één test al heel vroef positief en de ander pas een aantal dagen/ weken na NOD.