Oh ik zou zo blij zijn als het eindelijk zover was Mijn NOD is woensdag! En smorgens denk ik van..hhmmm...de pijn is weg maar in de loop van de ochtend wordt het weer steeds erger! En normaal krijg ik dus een beetje bruin bloed ( sorry ) voor de ongi en heb wel ook met vlag rugpijn wat ik ook altijd krijg voor me ongi, maar het is anders dit keer...het straalt uit naar me bibs! En komt en gaat met vlage! En pijnlijke (.) (.) heb ik idd ook altijd wel, maar dat gaat een paar dagen voor de NOD weer weg! Nu dus niet! Oh ik hoop het zo! En had een super rommelige buik en veel krampen na me eitje... ach het blijft gewoon afwachten! Zolang me (.) (.) nog zeer doen....ben ik blij!
Hallo meiden Ik heb vanaf mijn eisprong last van mijn tepels niet echt pijn bij aan raken maar wel een branderig gevoel. Ben erg benieuwt
Nou mij is het er alweer! Begin morgen weer met de clomid! op naar de volgende ronde! Hoe is het met jou schildje? hoop dat jij beter nieuws hebt! En Maria...voor jou blijf ik ook duimen!
Dankje je wel. Heb ik hard nodig. Wat wel grappig is, mijn moeder vroeg gister of ik haar iets te vertellen had, Ze weet niet eens dat we bezig zijn. Dit maakt het alleen maar spannender. liefs
Nou..... de test die ik vanmorgen gedaan heb was negatief. Maar ik ben vandaag pas twee dagen overtijd. Ben nog niet ongi geworden dus dat geeft mij weer wat hoop. Heb al wel vast de mat care besteld. Die ga ik misschien morgen doen maar ik denk dat ik wacht tot het weekend. Dan weet ik zeker dat ik niet ongi ben geworden en dan is het lijkt mij beter om de test te doen. De komende dagen blijdt het dus spannend. Jammer voor jouw waarom.
Nou schildje voor jou nog even in spanning zitten dus! en ja voor de zekerheid maar wachten tot het weekend! Wat dan kan hij zomaar wel positief uitslaan! gek eigenlijk he! Maar je zal zeker niet de eerste zijn Maria....dat is wel heel spannend! En je moeder kent je als geen ander! Voor mij zeker jammer ja, maar we gaan weer vrolijk door! Deze maand me 2de IUI, dus weer nieuwe kansen
Hi Maria04, ik had zo'n 3 dagen na mijn eisprong. Dat was vorige week. Sinds vrijdag heb ik zo'n branderig gevoel. Tot gisteren had ik het de hele dag door. Vandaag is het met vlagen. Mijn NOD is volgende, dus ik ben ook heeeeel erg benieuwd
hoi Cynthia1978 Dan lopen we zo beetje gelijk op. Ik zal voor je duimen. heel veel succes. liefs maria
Mijn tepels doen sinds twee dagen verschrikkelijk zeer als ik kippenvel krijg. Heb ik nog nooit eerder gehad. Heel apart. Verder zijn ze niet gevoeliger dan normaal. Kennen jullie dit gevoel?
Heej meiden, MIjn tepels doen heel erg zeer als ik ze aanraak heb ik nog nooit gehad! EN me temp is verhoogd. Ik ben erg benieuwd! Groetjes juuls
Hoi meiden Hier nog geen ongi te bekennen. gister nega getest. morgen ga ik weer testen. mijn temp blijft mooi hoog. liefs maria
Hi Maria, gisteren helaas ongi geworden. Was trouwens eerder dan verwacht Maar ja, volgende week weer een nieuwe kan. Ik hoop voor jou dat je ongi uitblijft voor de komende 9 maanden
Hoi Cynthia1978 Nou meis dat is balen,op naar de volgende ronde. Bij mij is nog geen teken van ongi. Ik had vanochtend getest en ik dacht dat ik een heel licht streepje zag. Over twee dagen ga ik weer testen. Dan weet ik het zeker. succes meid liefs maria
Hey Ik had vanochtend getest en weer een hele lichte streep. maar ik ben gelijk daarna flink ongi geworden. Voor mij op naar de volgende ronde. liefs maria