zwanger zonder innestelingsbloeding?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wildsphinks, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wildsphinks

23 nov 2008
    38
    0
    0
    danslerares
    ugchelen
    vraagje....
    kan het zo zijn dat een eitje zich innesteld zonder dat je een innestelbloeding hebt/ziet en dat je dan toch zwanger bent?

zit nu in ronde 11 en zijn deze maand maar eens begonnen met het niet spontaan klussen met gebruik van ovulatietesten om het zo te zeggen. dus ben nu extra nieuwschierig of het gelukt is.

gisteren zou ik mijn innesteling moeten hebben gehad volgens het schema. geen innestellingsbloeding gezien. maar ontzettend veel krampen gehad, zoals ongi. vaak naar het toilet voor grote (dunne) boodschap en hoe genant, veel lucht.... plus erg vermoeit al een paar dagen

iemand enig idee? ben erg benieuwd hoe jullie hier over denken.

liefs, mir

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Je hoeft geen bloedverlies te hebben hoor! Bij dochter nooit gehad en bij deze baby ook niet.
    Kortom je moet nog even ongeduldig afwachten voordat je meer weet. Succes met het wachten.

3. wildsphinks

23 nov 2008
    38
    0
    0
    danslerares
    ugchelen
    dank je yolanthe..... haalt mijn hoop weer een beetje omhoog.....

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    sterker nog 2/3e van de vrouwen heeft geen bloeding tijdens de innesteling. Dus laat je niet gekmaken!;)

5. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Ik heb ook nooit een innestelingsbloeding gehad!

Succes met rustig afwachten ;)

Liefs!

6. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik geen innestelingsbloeding gehad. Bij deze zwangerschap trouwens ook niet.
    Bedoel je dat je deze maand door de ovulatietesten op het moment hebt geklust?
    Ik heb dat ook gedaan in januari en zie mn banner!!!

Ik dacht altijd dat mn eisprong 1 a 2 dagen eerder was en door de test wist ik dat dat niet zo was... handig voor mij omdat manlief weinig en luie zwemmers heeft;)

Succes meid!!! Ga voor je duimen!!!

Groetjes Claire

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb ook nog nooit een innestelingsbloeding gehad
    en toch 3 x zwanger geweest ;)

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ook hier (beide keren) geen innestelingsbloeding. Overigens had ik de 16 keer dat het NIET raak was ook geen innestelingsbloeding ;) Het kan dus nog alle kanten op tot je kunt testen.

Ik hoop voor je dat het snel raak is!

9. wildsphinks

23 nov 2008
    38
    0
    0
    danslerares
    ugchelen
    heel erg bedankt allemaal voor jullie reacties. moet zeggen een hele opluchting om te horen dat er meer zijn die dat niet hebben. ik dacht echt dat dat er echt bij hoorde.

claire, ten eerste, van harte gefeliciteerd ;) net zwanger? kan de banner niet zo goed lezen :)
    we hebben inderdaad willens en wetens geklust op het moment dat ik mijn ovulatie had. testen waren positief en rond die datum druk bezig geweest. tot nu toe hadden we zoiets van, laat het allemaal maar spontaan gebeuren. maar helaas. tot op heden nog niks. merk aan mijzelf dat het mij telang duurt allemaal nu. hoop echt dat door de testen het deze maand raak is. want vind klussen op comando toch echt minder dan spontaan.

liefs, hopende mir

10. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mir,

Bedankt voor je felicitatie!
    Ik zal mn banner iets duidelijker gaan maken. Ik ben 5w6d zwanger.
    Wij klustte wel steeds op commando:(, omdat de zwemmers ´optimaal´ moesten worden. Ben blij dat het is gelukt...
    Ik denk wel dat jullie nu iets meer kans maken...

Zal duimen! Laat je het nog wel even weten???

Groetjes Claire

11. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ook ik heb geen druppel bloed verloren dus dat zegt niks;)

12. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    hier ook nooit een innestelings bloeding gehad.
    maar toen ik ong 6 weken zwanger was wel wat bruine afscheiding gehad, ik denk dat mijn baarmoeder het oude bloed eruit wilde hebben. dus als je dat krijgt hoef je je niet ongerust te maken!

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier ook nooit een druppel gezien.... en zie banner :D

14. wildsphinks

23 nov 2008
    38
    0
    0
    danslerares
    ugchelen
    4 mrt kan ik testen. dus duurt nog even..... druk aan het duimen nu...
    we zijn nog niet naar de huisarts geweest, maar als het deze maand niks is dan word het wel tijd om die stap te gaan zetten. al moet ik zeggen dat dat voor mij wel als een super grote stap is.
    eerst maar afwachten nu.
    nogmaals ontzettend bedankt voor jou reacties... fijn!

liefs, Miriam

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wij zijn ook al even bezig en pas sinds kort met de ovulatietesten. Afgelopen ronde heel goed geklust. Bij ons gaat klussen dus ook niet spontaan, wat niet eens zozeer ligt aan luie zwemmers van Lief, maar meer aan de luiheid van Lief zelf :D

Ik heb de stap naar de huisarts ook gemaakt, hoewel ik er vreselijk tegenop zag! 15 maart moet ik naar de gyn/fertiliteitsarts en aan de ene kant vind ik het nog steeds doodeng en aan de andere kant ben ik deze ronde wel rustiger, misschien juist omdat ik naar die arts ga...
    Heb mijn leeftijd niet echt mee (36) dus heb de luxe niet om het nog maanden aan te kijken...

Maar ik hoop met heel mijn hart dat mijn vele pendels voor deze ronde uit gaan komen en ik de arts af mag bellen! ;)

16. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hoi, ik heb ook nooit een innestelingsbloeding gehad.
    Wel wat bloed verloren met 14 weken maar gelukkig niets aan de hand.
    Ik heb de innesteling wél gevoeld, beetje ongi krampjes af en toe.

Deel Deze Pagina