Kan ik toch zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Naatie89, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatie89

Naatie89 Nieuw lid

15 sep 2006
    1
    0
    0
    hallo allemaal... ik heb 3 maanden geleden onveilige seks gehad met me vriend en ik slik de pil niet... ik heb al paar testen gedaan maar iedere keer was het negatief...10 weken geleden was ik voor het laatst ongesteld maar heel raar het had een lichte kleur...verder heb ik bijna alle symptonen zoals: moe, heeel moe kan hele dag door slapen, duizelig, huilbuien, vaak moeten pissen... en heb nu sinds paar dagen vreselijke pijn in me rug... ik heb net de 5e test gedaan die was ook negatief... help..wat moet ik doen????

groetjes natalie

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Het lijkt me dan het beste dat je even langs je ha gaat voor een bloedtest/echo.

Ik neem aan uit je verhaal dat het niet gepland is, dus ik hoop dan maar dat je niet zwanger bent.

Succes en sterkte!

Liefs
    Manuela

3. Dalia

Dalia Nieuw lid

17 aug 2006
    3
    0
    0
    Ik zou maar aan de pil gaan dan.

4. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Hai meissie, heb je de testen wel juist gedaan?

5. Niet meer actief

Ik denk niet dat je de testen verkeerd gedaan hebt, want die kun je eigenlijk niet verkeerd doen. Ik zou in iedergeval aan de pil gaan als ik jou was. Om in het vervolg deze problemen te voorkomen. Ik weet alleen dat wanneer dit een van je eerste keren is geweest, je menstruatie uit kan blijven. Voor de zekerheid zou je naar de dokter kunnen gaan.

Sterkte!!!

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Heb je daarna wel gewoon de pil doorgeslikt of ben je ermee gestopt?

Deel Deze Pagina