wat nou onregelmatig?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door poohbear226, 5 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ok, heb ik weer.
    ga ik naar de huisarts vandaag met mn briefje over mn "lange cyclus". (35-37-40) Ben tenslotte al 31, wat duurt die cylus toch lang, bla die bla...
    Zeg ze, ik vind dat je HELEMAAL NIET zo'n rare cylclus hebt voor iemand net is gestopt met de pil.... Kom over een jaartje maar terug! :(: :(:
    Kijk, daar wordt ik vrolijk van! Zit ik dan toch niet zo raar in elkaar?
    Zegt ze, stop met temp nemen en ga genieten..... en lees niet zoveel op het internet..... (hahaha)
    Maar het is hier zo gezellig! :D

2. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Het is hier zeker gezellig :D En minder lezen op internet dat is wel heel moeilijk :rolleyes:
    Ze heeft wel gelijk dat je er van moet genieten.
    Als je iets wil dan ben er bewust/onbewust gewoon mee bezig.
    Het is zo makkelijk om te zeggen je moet er niet zo mee bezig zijn. Ja dat weet ik zelf ook wel denk ik dan maar het gaat vanzelf ](*,)
    Ik wens je succes het komende jaar en veel plezier met klussen.
    Ik ga pas eind dit jaar naar de dokter , denk dat hij het zelfde gaat zeggen als die van jou, als ik nu zou gaan :)

Groetjesss Jetje

3. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Je dokter heeft helemaal gelijk hoor....maar lastig is het wel , de eerst paar maanden zat ik ook dagelijks op het forum en nu af en toe eens vooral na mn ei zeg maar als het weer spannend gaat worden..

succes

4. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik weet dat het moeilijk is maar ik heb ook zovaak gehoord dat je er minder mee bezig moet zijn dat je dan sneller zwanger wordt. Als je eenmaal er voor gaat dan kan je moeilijk er niet aan denken. Ik hoop voor je dat je toch snel zwanger ben en niet meer naar je huisarts hoef.
    Succes.
    Groetjes Jolie

5. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Poohbear, ik was er ook continue mee bezig en vooral hier lezen natuurlijk
    ik vroeg me van alles af , en toen heb ik het eventjes laten rusten dat baby gedoe maar een maandje later was ik zwanger.
    Het helpt dus wel denk ik als je er even minder mee bezig bent...
    Succes ermee...

Liefs - mama van Valentijn* -

Deel Deze Pagina