Aambeien en curanal

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Channie7, 21 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie7

Channie7 Actief lid

30 aug 2006
    114
    0
    0
    Zoals het onderwerp al aangeeft heb ik veel last van aambeien. Zo erg zelfs dat ik al twee keer in vier weken tijd chirurgisch geholpen ben om ze te verwijderen. Nu voel ik er helaas alweer eentje opkomen. Van mijn verloskundige kreeg ik het advies om curanal te bestellen bij apotheek vd bergh in hilversum. Dit schijnt erg goed te helpen.
    Mijn vraag is of iemand ervaring hiermee heeft, werkt dit ook bij getromboliseerde aambeien (blauwe, harde en zeer pijnlijke) en hoe snel na het bestellen hebben jullie het middeltje ontvangen?
    Wat zijn jullie ervaringen ?

Liefs, Channie7

2. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Curanal ken ik niet, maar je kan er via Google wel info over vinden.
    Getromboseerde aambeien weet ik van dat het beste is om zo snel mogelijk naar de huisarts te gaan. Die kan er een sneetje in geven en het stolsel eruit halen, dan ben je meteen van de pijn af.
    Wat in het algemeen ook wel verzachtend is, zijn lauwe zitbaden.
    Sterkte!

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hoi , nou ik heb ook curanal via mijn vk gehad na de bevalling! vrijdags besteld en zaterdags in huis! :)
    ik kreeg 2 soorten pilletjes 1 voor de avond en 1 voor de ochtend en zalf, nou ik ben nu inmiddels 3,5 week verder en ze zijn nog niet weg, maar t einde is in zicht! :)

4. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    Ik, heb het vorige zwangerschap gebruikt en nu weer en het werkt bij mij goed.. Heb de pilletjes en de zalf gebruikt.
    Ik heb geen ervaring met het soort aambeien wat jij omschrijft eerlijk gezegd.

5. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ik denk dat mijn VK het over dat middeltje had. Onze VK heeft een voorraad liggen, besteld uit Hilversum. Het schijnt echt een wondermiddel te zijn!
    Helaas lijkt het bij mij ook weer te beginnen... Als het morgen nog zo erg is ga ik dus direct naar mijn VK!

6. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Heb het vanmorgen gehaald hoor. Je moet 2 pilletjes per dag slikken én je krijgt een zalfje. Na een nachtje en ochtendje helse pijnen ben ik blij dat ik iets kan doen. Helaas is het niet zo dat het binnen een dagje werkt (blijkbaar). Maar goed, ik ga door met koude washandjes, soda-baden, smeren en slikken. Wie weet gaat het ooit nog over.
    Is het bij jou al minder?

Iemand de gouden tip tegen pijnlijke aambeien?

Deel Deze Pagina