Mijn borsten houden de vraag niet bij.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Dot, 14 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Doordat mijn zoontje 's avonds langer sliep en een voeding oversloeg ben ik rond een uur of 10 mijn borsten goed leeg gaan kolven. Dan gaan slapen en als hij wakker werd rond 2.00 uur waren ze weer goed vol. In het begin was het maar een beetje omdat ze al begonnen te wennen aan de mindere vraag. Maar nu weer een heel flesje vol. Het lijkt of dit me door de dip heeft geholpen. Want door de dag heen ook voller.
    Wat is dat frustrerend trouwens zeg, als er weinig melk uit je borsten komt en je wil zo graag... :rolleyes:

Wat trouwens ook ietsjes heeft geholpen om door te zetten is dat ALS ik kunstvoeding zou geven hem het liefst geitenmelk babyvoeding zou geven (om verschillende redenen).
    Toen ik eens ging informeren naar de prijs sloeg ik steil achterover.
    :confused:
    Wat is er nu Gezonder en goedkoper dan je moeders melk! :D

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

OK... daar had ik idd ook aan zitten denken, maar sinds woensdag meldt de dame zich ineens elke avond rond 22...
    Ben hier nu maar bezig om na de ochtendvoeding verder leeg te kolven, want dan staat de boel wel aardig onde spanning. Maar wel weer bijzonder: open ik hier van de week dat topic over 4maandendip, drinkt ze gisteren ineens om de 3 uur, (nouja, 1 keertje na anderhalf uur en vannacht ook een keer zo'n actie: om 3 uur en om half 5, maar verder dus wel).
    Eens zien of dat aan gaat houden, :D

Deel Deze Pagina