en heb niet eens door dat ik lenzen in heb hoor, ga der mee zwemmen, soms zelfs slapen en heb nergens last van en heb er nog nooit een verloren. zet ze er met 1 hand in en met 1 hand haal ik ze er ook uit. easy. voor savonds en de luier dagen heb ik 2 brillen. bijde van pearl en deze zijn goed, zakken niet af en ook hiermee geen problemen. hans anders heeft wat dat beteft een waardeloze service en garantie. bij mijn 3e bril was een pootje gewoon afgebroken toen ik hem op wilde zetten. zeggen ze daar dat ik hem zelf heb gesloopt dus geen garantie. na veel gezeik oke is goed dan wat gaat dat me kosten zeggen ze eerst 7,50. denk nou zitten ze daar nu z'n ophef over te maken. uiteindelijk bellen ze me op dat ik een compleet nieuw montuur moet kopen want dit montuur is er niet meer. nou lekker dan. die bril mochte ze in hun kond duwen en ze zijn weer een klant armer.
Oh ja, in je ogen wrijven is heerlijk. Leuk dat jij dat ook vindt, TanTan. Ik dacht dat ik de enige oog-wrijf-gek was. Haha. Na de laseroperatie mocht dat een tijd niet. Wat was dat lastig. Met je lenzen in kan het wel, maar het is iets lastiger. je moet wat voorzichtiger zijn. Soms schuift je lens even verkeerd door het wrijven, maar je hebt hem zo weer terug op zijn plek. (Klinkt misschien enger dan het is.) En 's ochtends of 's avonds heb je meestal ook nog een moment zonder lenzen. Voor mij zijn dat meestal toch de tijden dat ik het meest fanatiek wrijf.
Ik ben al jaren klant van Lens. Ik heb harde lenzen en de kosten vind ik enorm meevallen. De aanschaf tikt even aan, ik geloof dat ik 100 euro per lens kwijt was, maar verder valt het dus wel mee. Af en toe een flesje vloeistof en als je een pasje wil betaal je iets van 39,95 euro lidmaatschap, maar dan zijn de controles gratis en je krijgt korting op de lenzen. Ook handig, ieder jaar krijg je automatisch een oproep voor de controle. Toevallig heb ik een paar maanden geleden nieuwe lenzen moeten aanschaffen, maar met de oude heb ik zo'n 4 jaar gedaan.
Met harde lenzen kan dat dus niet. Ik vergeet wel eens dat ik ze in heb en als ik dan wrijf floept ie uit mn oog of zit ie helemaal verkeerd. Maar verder doe ik er alles mee, zwemmen, sporten en soms ook slapen
ik kan wel gewoon in mijn ogen vrijven indd , en doe er verder ook alles mee ! sta er zelfs van te kijken dat ik met ogen open kan zwemmen maar ja wel duur die dingen maar moet er niet aan denken om ze er elke dag uit en in te doen .. dan maar wat meer te betalen