Mijn broer en zijn nieuwe vriendin....

Discussie in 'De lounge' gestart door pinter, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Ik zou moeder ook nog even niet toevoegen en even wachten totdat je ze echt ontmoet hebt :D.

@darkangel, reageren vind ik niet zo erg ik erger me meer aan mijn schoonzusje. Die nooit reageert op dingen en ook niet terug reageert op berichtjes (behalve als het haar zelf uit komt) maar ondertussen wel alles wat je er op zet uitgebreid aan sm verteld en laat zien. Ik heb dan tegenwoordig ook veel dingen staan op niet zichtbaar voor haar en haar manlief, alleen maar gezeik van goh jij zit ook vaak op fb en goh ik las dat je alweeeeeeer bent weg geweest. En poeh waar is dat nu goed voor ;).
    Tja dat zij een kluizenaar is en nooit weg gaat kan ik niks aan doen :)

2. Annette123

Annette123 Niet meer actief

De meeste moeders zijn vaak al erg nieuwsgierig als ze op facebook zitten. Mijn ouders (+/- 65 jaar) boeit dat niet hahaha. Ik zeg: succes!

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.255
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hmmm, ik sta er toch wel van te kijken hoeveel mensen blijkbaar gewoon wildvreemden accepteren als 'vriend' op facebook. Laatst was er nog een heel topic over foto's van kinderen op social media en toen was over het algemeen nog de tendens "kan best want er staan toch alleen vrienden / bekenden in mijn lijst."

Zelf zou ik het niet doen. Die vriendin misschien. Maar ik merk dat je daar al je bedenkingen bij hebt. Dan zou ik moeder helemaal niet toevoegen. Als jullie elkaar beter leren kennen en het blijken leuke mensen te zijn, is het vroeg genoeg.

4. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    mijn schoonzus is Hongaarse en als haar zussen, haar mama enzo heeft me ook op fb toegevoegd... ik vind het niet erg.. alleen jammer dat ik niets van hun taaltje begrijp :)
    elke foto dat ik post, komt er een comment dat ik telkens moet laten vertalen vooraleer ik kan reageren... en dan moeten zij waarschijnlijk ook telkens om vertaling vragen haha !

tip voor ts: ik zou er niet zo mee in zitten denk ik ;)

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik zou haar moeder voorlopig niet toevoegen. Als je haar een keer ontmoet hebt en het klikt goed dan kun je dat altijd nog doen.

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Hebben wij dezelfde schoonzus??? Die van mij reageerde ook nooit eens op foto's van dochter. Tot ik me een x over sm irriteerde (toen was zij al verwijderd maar haar man niet). Toen werd ineens alles doorgekletst. Terwijl uit de tekst niet eens op te maken was over wie het überhaupt ging! Heeft fikse ruzie opgeleverd die zo geëscaleerd is dat we alle contact verbroken hebben!

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Ik krijg soms ook best snel vriendschapsverzoeken van mensen die ik nog maar kort ken, zelf zou ik dat niet doen, maar goed, ik accepteer ze meestal en voor foto's en berichten heb ik gewoon een aparte groep aan gemaakt, die kunnen dat zien als ik wat plaats en de rest niet. Ja, zo af en toe plaats ik iets algemeens wat zij ook kunnen lezen of zien, maar verder niet.
    Ze zijn in ieder geval wel enthousiast over je broer, al zou het mij ook een beetje benauwen hoor ;).

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Je zou het bijna denken :D. Ze zijn zo vermoeiend pfff.

9. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik voeg de schoonmoeder van mijn broer nog niet toe.
    Laat ik haar en haar familie eerst maar eens leren kennen.
    Natuurlijk hartstikke leuk dat ze zo enthousiast zijn hoor en het zal wellicht ook wel goed bedoeld zijn,maar eerst eens kijken of het wat gaat worden voordat ik ze een kijkje in mijn leven laat nemen.

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ja mee eens.
    Zeker als die relatie van je broer nog maar 3 weken "oud" is.
    Daarbij vind ik het wel fijn dat als het echt een serieuze relatie is/wordt, om die mensen in het echte leven te zien dan ze te moeten leren kennen op internet. IRL kun je een veel beter beeld van iemand krijgen dan alleen via een FB profieltje.

11. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Haha ik zou der lekker accepteren! Gezellieee..
    Beetje raar is het wel maar ik laat me altijd vrij snel mee slepen in een ander zijn enthousiasme. Leuk dus haha.

Waarschijnlijk zo'n goed gevoel bij je broer, dus gelijk de rest van de fam ook maar ontmoeten.

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de moeder van mijn 'schoonzusje na 3 jaar nog niet op fb dus vind dat idd een beetje overdreven. Heb haar overigens ook nog nooit gezien.

13. Aylen

Aylen Niet meer actief

Die vriendin zou ik wel accepteren, verdere familie niet.

14. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Heb mijn schoonbroer niet eens op Facebook ;). Laat staan zijn moeder. En mijn zus en hij zijn ondertussen meer dan 5 jaar samen.
    Ooit wel, maar na een familierel heb ik er mijn zus en hem es afgesmeten. Mijn zus heb ik uiteindelijk terug toegelaten, maar ik denk dat hij het niet eens doorheeft. Op simpel verzoek van hem is hij terug "vriendje" ...

Zijn moeder ken ik wel van ziens en als ze 't mij morgen vraagt direct ... maar zelf ga ik 't niet vragen. Zelfde met zijn zussen of met zijn vader (al weet ik niet of die op FB zit).

Voornaamste eis bij mij is dat ze 't zelf vragen en dat ik ze een héél klein beetje ken. Dat beleid geldt overigens voor iedereen, familie of geen familie.

Deel Deze Pagina