Mijn broertje ik weet t niet meer..

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dan zou ik toch eens verder zoeken.. vooral omdat hij het van kleins af aan heeft ( autisme is aangeboren) EN je moeder hem verdenkt ( dat doe je niet zomaar zonder reden).

Ik als autist zijnde viel het iig meteen op dat het er sterk op lijkt. En mocht het zo zijn ( autisme) dan vergt het een hele andere aanpak dan bij iemand zonder autisme,en kan je 100000x iets tegen hem zeggen maar komt dat toch niet aan en word jij er alleen maar gefrustreerd van terwijl hij zich van geen kwaad bewust is en vrolijk verder gaat met drammen ;)

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Klopt dat is ook zo hoor.

Soms zegt hij wel ik weet hoe ik het doe maar dat doe ik alleen om iemand te overtuigen.

Als je dan zegt dat dat averechts werkt ( even gek voorbeeld maar een Jehova aan de deur maakt jou ook niet gelijk een overtuigend Jehova ) dan snapt hij dat niet en denkt vervolgens dat die mensen ( waar onder ik ) hun kop in het zand steken en niet verder kijken dan hun neus lang is.

Dingen waar hij oa heilig van overtuigd is:
    Illuminatie ( zijn er meer die hier in geloven prima!)
    Dat The rockefellers de wereld heersen ( zijn er ook genoeg die dat geloven prima )
    Dat er wel degelijk schoon drink water is in Afrika maar wij ontwikkelde landen dit tegen houden.
    Dat wij ziek gemaakt worden door artsen etc.
    Dat de media ons brainwasht

En zo kan ik nog wel een heule lange lijst maken haha.

En nogmaals dat hij dat gelooft is prima! En dat hij daar dingen over wilt vertellen is ook prima! Maar dat opdringen en het overtuigen van zijn gelijk daar in word gewoon een beetje heel erg TE..

Hoe meer hij er over leest hoe erger hij word zeg maar hahaha.

Deel Deze Pagina