mijn buik is zo gevoelig!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pam, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    sinds een uurtje ongeveer kan ik niks meer hebben aan mijn buik, zitten doet pijn en lopen en als ik de buik aanraak is die ook ontzettent gevoelig/pijnlijk tot aan de ribben zeg maar.. Ook mijn onderrug is erg gevoelig nu!
    Herkent iemand dit? Bandenpijn is toch niet over de hele buik heen?
    Ik zit te twijfelen of ik de verloskundige moet bellen of niet..
    Ik ben morgen 26 weken zwanger.

    groetjes Pam
     
  2. Marijntje

    Marijntje Bekend lid

    9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Hoi,

    Heb je een harde buik? Of is dit anders? Ik heb zelf erg veel last van een gevoelige baarmoeder en dus ik heb gewoon een harde bal de hele dag en als ik er aan voel of als ik hem beweeg dan doet het ook wel pijn. De VK zegt tegen mij dat ik diep moet leren ademen door mijn buik heen.

    Heb je misschien te veel gedaan of veel aan je hoofd? Als je het niet vertrouwd en het blijft pijn doen inderdaad even de VK bellen!

    Sterkte! M
     
  3. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Bedankt voor je reactie Marijntje!

    Ik heb strax de verloskundige gebeld, ze adviseerde me om in een warm bad te gaan en een paracetamol in te nemen... 2 uur later moest ik haar weer bellen hoe het ging! Het is nu wat afgezakt gelukkig! Morgenvroeg moet ik voor de zekerheid even urine laten testen bij de huisarts en om half 12 heb ik een afspraak bij de verloskundige (die stond sowieso al gepland) en dan gaan ze even kijken of ze wat kunnen vinden wat de oorzaak kan zijn.

    Ze vertelde dat het ook te maken kan hebben dat mijn buik nu een groeispurd krijgt, omdat ik vanaf gister ook ineens kuitkramp en brandend maagzuur heb..

    Ik zal zien morgen wat het is :)

    Groetjes Pam
     
  4. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Ik heb vanmorgen mijn urine laten nakijken en er zit een urineweg infectie!
    Zodalijk dus naar de apotheek medicijnen halen.. ik moet goed in de gaten houden dat ik geen koorts krijg..

    Groetjes Pam
     
  5. Marijntje

    Marijntje Bekend lid

    9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Nou, in ieder geval weet je nu wat het was. Inderdaad kan het ook daarvan komen. Het zal nu wel snel over gaan dus beterschap! Ik ben ondertussen diep aan het buikademhalen zodat mijn buik lekker ontspannen blijft! :D

    Groetjes, Marijn
     
  6. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    dat si ook vervelend dat je er zoveel last van hebt! Ik denk dat ik daar ook maar eens mee moet gaan oefenen haha, bij de zwangerschap van mijn dochter had ik vanaf 27 weken harde buiken, maar niet pijnlijk gelukkig!

    Vanmorgen toen ik opstond was de pijn over gelukkig! Maarja, het kan zo weer terug komen, zo'n infectie gaat niet vanzelf weg.. dus even de kuur afmaken en volgende week nog even laten testen!

    Groetjes Pam
     
  7. Remember

    Remember Fanatiek lid

    18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Gelukkig weet je nu waar het vandaan komt, dat scheelt.
    Ik heb twee keer achter elkaar een urineweginfectie gehad ( ben net een weekje klaar met mijn pillen)
    Als advies zou ik je willen geven laat de ene laatste dag je urine vast controleren of het "weg" is.
    Ik wilde dat ik dat namelijk had gedaan, want ik bleek binnen 3 wkn weer een vette urineweginfectie te hebben, met als conclusie vd HA dat ie nooit helemaal is weggeweest.
    Resultaat dubbele kuur erachteraan :(

    Heel veel sterkte ermee, hoop dat je er snel van af mag zijn.
     

Deel Deze Pagina