Hier ben ik weer Heb al een enkele weken last van ontpillings- of zwangerschapssynptomen (pijnlijke tepels, heel de dag boeren, donkergele (ruikende) urine ook als ik veel gedronken heb, misselijkheid, erg moe, krampjes in mijn borsten en bij mijn schaambeen, puistjes, obstipatie ...). Ik ben nu twee dagen voor mijn NOD en deze morgen had ik krampen in mijn onderbuik. Dacht eerst dat ik ongi ging worden, want weet nog niet echt hoe mijn cyclus nu is doordat ik pas vorige maand gestopt ben met de pil. Nu ben ik al enkele uren erg misselijk en mijn buik staat net in brand. Het begint echt ondragelijk te worden. Ik weet echt niet wat er gaande is. Kunnen dit nog altijd ontpillingssymptomen zijn of is dit een teken dat mijn menstruatie eraan komt of is dit een teken van zwangerschap? Ik heb vorige week ook plots tijdens het televisiekijken twee echt zwaar pijnlijke steken gehad achter mijn schaambeen. Als dit allemaal ontpillingsverschijnselen zijn, ben ik wel redelijk zwaar aan het "afkicken"
niet om je te ontmoedigen maar ontpillen kan enkele maanden duren. je lichaam moet alles nu weer zelf gaan doen en dat heeft tijd nodig als je niet vertrouwd kan je altijd ff je ha bellen succes
Ik denk ook ontpillen. Als je zo erg last hebt van je buik dat je denkt dat die in brand staat, lijkt me niet goed hoor. Herken dat niet van een zwangerschap. Hoe voelt dat dan precies? Misschien dat iemand anders het wel herkent?
Ik zou als ik jou was nu direct je huisarts bellen want dit lijkt me niet goed, helemaal omdat je aangeeft dat het ondraagelijk begint te worden. Gewoon bellen hoor!
het is nu al eventjes weer voorbij, raar lijf. Voel me nu plots weer kiplekker. Hopelijk blijft het zo.