Yes!!!!! met pco gewoon zwanger!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lin1985, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin1985

Lin1985 Lid

10 mrt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is alweer een tijd geleden dat ik opdeze site heb gekeken en kon mijn oude topics niet weer vinden, vandaar een nieuwe.

Ik ben enkele weken gediagnostiseerd met pcos. Moest van de gyn 5 kilo afvallen, wat heel voorspoedig lukte, en 10 december zouden we een plan de campagne maken. Ik was hierdoor gerust gesteld en ging rustig door in afwachting van 10 dec. Nu had ik al een paar weken last van mn borsten, maar dit had ik eerder ook en betekende niks. Nu, waarom geen idee, een test gedaan. Zag hem liggen en een collega zei dat ik gewoon een test moest... En... ja hoor!!!! Ik ben zwanger!!

Nu had ik maar 1 test in huis dus heb er ook maar 1 gedaan... morgen voor de zekerheid nig maar eentje... En dan komt de vraag hoe lang al... Volgens normaleberekeningen zou het 7 weken moeten zijn. Maar mijn eisprong loopt niet normaal...

Iemand hier ervaring mee.. en was er bij iemand de tweede test negatief??

2. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ik heb geen advies maar alvast gefeliciteerd! en een fijne zwangerschap gewenst x

3. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    gefeliciteerd!! Wat voor test had je?

4. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Gefeliciteerd!! Was de streep erg donker?

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi

Gefeliciteerd. Het kan idd dat je een keer een normale cyclus heb gehad en dat je 7 weken ben. Ook kan het heel pril zijn en dat nog maar 4 weken. Ik zou even contact opnemen met een vk. Je verhaal vertellen dan mag je vast even komen voor een echo dan weet je gelijk hoever je bent.
    Fijne zwangerschap!

Groetjes paula

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!

Weet je wat ik zo grappig vind dat je dan schrijft (topic titel) "... gewoon zwanger...". Terwijl er niets gewoons aan is :) it's a miracle.

Zoals Paula zegt: Ik zou de vk bellen (of gyn als je daar loopt) en zeggen dat je zwanger bent. Kunnen ze wellicht een echo doen om te kijken hoe ver je bent

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Gefeliciteerd!!
    Vandaag al een nieuwe test gedaan?
    Ik zou ook eventjes naar de vk bellen en je verhaal vertellen.

8. Lin1985

Lin1985 Lid

10 mrt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdad het is zeker niet gewoon maar een heel groot wonder :)

Ik kan 29 november terecht voor een echo. Heb net een test gehaald, nu afwachten tot ik plassen moet...

Het streepje was erg snel en erg donker.

Bedankt voor alle felicitaties! :)

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Gefeliciteerd wat leuk! En ja het kan hoor. is mij ook overkomen terwijl nog niet bezig waren en niet eens veel gesekst hadden. misschien kan je zo'n test doen van cb met indicator, dan krijg je misschien enig idee hoever je bent. succes.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dubbel posten is niet toegestaan, deze doe ik dicht

Deel Deze Pagina