Mijn buikje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door TiTaRa, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh nee, ik vond het vreselijk! Ik wou het geheim houden tot ongeveer 15 weken, maar met 10 weken had ik al een megabuik (twee zwangerschappen na elkaar). Mensen zeiden niets, uit beleefdheid, maar ik zag ze wel kijken hmpf. Achteraf wist dus iedereen het al en dat vond ik echt niet leuk. Nu ben ik apetrots op mijn toeter hoor :D

2. bolleke25

bolleke25 Actief lid

26 jun 2008
    125
    0
    0
    oh, ik vind het wel schattig..

3. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Wel....
    Ik kan eigenlijk niet wachten tot je het heel goed ziet bij me...
    Dan weet je ook dat je kindje aan het groeien is en ben je toch al iets minder ongerust...En je kan zalig over je buik wrijven, met je kindje praten...Zalig gewoon*

:D

4. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    bij mij was het HELAAS pas te zien voor de buitenwereld rond de 18 weken, en met 30 weken al zo'n toeter dat ze om de haverklap vroegen of het er geen 2 waren hihi.
    Nu super trots en wachten totdat me buikje weer weg is....

5. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Ik ben bijna 14 weken, je kunt wel verschil zien met vroeger, maar het is niet zo dat ik een hele grote buik heb.

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha het is ook schattig. Maar ik wou het echt geheim houden tot die 15 weken om waren. Dus ik vond het niet leuk dat het al zo duidelijk was.

7. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Ik werd vandaag op het werk gesnapt met een 10 weken buikje door een collega...dus het moet wel zichtbaar zijn ;)
    ik had het graag tot 12 weken stil gehouden echter...
    x

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik vind het NU veel leuker een buik hebben maar als je vorbij de 30 weken bent en je hebt zo'n gigabuik is het niet leuk meer dus ik geniet er nu nog maar even van..

9. teske

teske Lid

9 jul 2008
    81
    0
    0
    Bij mijn eerste was het pas zichtbaar na 14 of 15 weken. Bij de tweede vanaf een week of 8 (toen begon het wel op te bollen) en nu was ik al zichtbaar zwanger bij 6 weken! Ik heb alleen wel bij de vorige een groeistop gehad zeg maar. Rond de 20 weken bleef het een hele tijd stil staan... Ik draag nu al een week of 2 zwangerschapsbroeken...
    @imd Had jij bij de 30 weken zo'n dikke buik dan?

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je kan een kijkje nemen op onze site www.martin-isabel.nl daar staan alle buikfoto's van mijn vorige zwangerschap...sommige zwangerschapsbroeken waren zelfs te klein bij mijn buik hihi

11. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Gister vroeg een collega of ik misschien dikker geworden was...Ben net 6 weken zwanger.
    Heb maar gezegd dat het vakantiekilo's waren :D
    Misschien speelt ook wel mee dat ik 62 kg weeg, maar ben wel 1.79 lang.
    Maar komende weken maar wijde vesten aan.

12. teske

teske Lid

9 jul 2008
    81
    0
    0
    @imd
    Jeeeeetje! Das idd een flinke groei! Leuk! Mijn buikje nu is wel vergelijkbaar.. Maar dit is ook jouw derde? Ze zeggen dat het steeds sneller zichtbaar wordt he! De mensen vragen me hoever ik ben, en als ik dan zeg dat ik pas 8'5 week ben, vragen ze of er geen twee in zitten.. Misschien scheelt het ook hoeveel je weegt van jezelf? Leuke foto's in iedergeval!

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    het is onze tweede en ging bij de eerste al supersonisch snel en nu helemaal!

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Dit is mijn tweede zwangerschap en ik pas mijn broeken al niet meer. Moet echt positie kleding aan. Mijn broeken gaan gewoon niet meer dicht. En dat komt niet alleen door mijn darmen, want ik had heupbroeken aan. Bij mijn eerste zwangerschap had ik met 8 weken al positie kleding aan, dus bij mij gaat dat gewoon heel snel.

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    In mijn album staan de buikfoto's van mijn eerste zwangerschap

16. Selv

Selv Lid

19 jan 2008
    63
    0
    0
    Verschilt inderdaad per persoon. Ik heb weinig buikvet en sterke buikspieren, ben nu 27 weken en nu pas begint mijn buik echt te groeien. Maar nog steeds denken mensen dat ik misschien 'dik' ben en niet zwanger...

17. inneminie

inneminie Nieuw lid

6 sep 2008
    2
    0
    0
    Ik zag het zelf bij een week of 12, bij 15 weken paste mijn kleding niet meer, bij 18 weken zagen anderen het ook en nu bij 21 weken zien mensen die het niet weten het spontaan.

18. suusvdw

suusvdw Actief lid

25 jun 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Bij 10 weken zaten mijn gewone kleren al niet meer lekker. Maar je zag toen nog bijna niks.
    Bij 12 weken begonnen mensen het wel op te merken. Nu bij 15 weken zie je al echt een buikje, de laatste weken is het ook flink aan het groeien.
    Als ik mijn buik nu bij 15 weken zie ben ik toch wel benieuwd hoe die zal zijn aan het einde van mijn zwangerschap.
    Dit is mijn eerste zwangerschap.

19. patty73

patty73 Actief lid

10 mei 2008
    109
    1
    0
    Ik ben 22 weken zwanger en mensen vragen aan mij, als we het over kinderen hebben, of we al aan het proberen zijn. Als ik dan vertel dat we al 22 weken ver zijn, kunnen ze dit niet geloven.
    Toch groeit beeb naar behoren. Vindt het waarschijnlijk lekker om zich te verstoppen!

Deel Deze Pagina