Maar honden blaffen toch?? Wat een irritant mens zeg. Als ze in een hond vrije zone wil wonen, gaat ze toch lekker ergens op de maan wonen? Van mij kon ze lekker de t*** krijgen. Ze houdt er maar rekening mee dat jij een gezin met honden hebt.
nouja zeg. Als ze een probleem heeft moet ze dit met jou bespreken en niet constant over de schutting lopen schelden. Ik heb helaas geen tip. Het enige dat ik kan adviseren is proberen een gesprek aan te gaan maar als ze inderdaad honden zo erg haten dan zal een gesprek weinig nut hebben.
tja honden blaffen nu eenmaal en kunnen niet praten dat had ik tegen de buurvrouw gezegt en voor de rest kon ze mijn rug op moeten ze maar midden in het bos wonen horen ze ook niets
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik hou ook echt niet van honden en kan me wel enigszins verplaatsen in die buurvrouw. Natuurlijk kun je in een buurt komen wonen waar mensen kinderen en honden hebben. Dat wil nog niet zeggen dat je altijd maar overlast mag bezorgen aan je buren, omdat je nou eenmaal kinderen/ huisdieren hebt. Ik vind wel dat je de overlast zoveel mogelijk hoort te beperken (niet dat ik hiermee wil zeggen dat ts dit niet doet!), zodat iederéén fijn kan wonen.
Met je eens Lies. Honden blaffen inderdaad, maar dat moet natuurlijk wel beperkt blijven. (idd ook niet aan TS gericht hoor, want 10 min. over een hele dag is binnen de perken). Buren hoeven er geen last van te hebben.
Troost je met deze gedachte: in de 60 zijn ze? Mooooiiiii gaan ze binnenkort lekker verhuizen naar een bejaardenflat...aju! Ik zou m'n hond extra laten blaffen maar ja dat ben ik...
Zet eens een camera neer wanneer je niet thuis bent en neem het op, de hele dag. Eens zien hoeveel hond echt blaft. Dan kan mevrouw de schreeuw buuf echt niet naar waarheid zeggen dat het de hele dag is, als jij kan bewijzen van niet. Dan leert ze t misschien af, zo'n brutale mond.
Kapot maken?! Dan zouden ze aan mij toch een hele verkeerde hebben gehad. Gatverdamme zulke mensen, donder dan op naar een hutje op de hei als je niets kunt verdragen.
Als ik eerlijk ben... vind ik Beagles ook vervelende jankerds. Onze buren hebben er eentje en bij elke poep of scheet loopt dat beest nerveus te janken/piepen heel irritant (Ik heb zelf ook honden kan je nagaan) Daarom kan ik wel begrijpen dat het als vervelend ervaren kan worden. (Lees : Ik kan het begrijpen dus ik zeg niet dat ik erachter sta..) Maar dingen als kapot maken etc. is natuurlijk belachelijk! Een beetje meer begrip voor elkaar en respect zou geen kwaad kunnen.
Wahahaha, lachen! Even zonder dollen, waarschijnlijk hebben je buren niets beters te doen en gaan ze op jullie letten. Alles wat je aandacht geeft groeit, dus in hun beleving maakt jullie viervoeterige goedzak enorm lawaai en je kinderen ook. Ze letten er gewoon teveel op. Misschien moet de buurtang gewoon een nieuwe hobby zoeken. Of geef haar oordopjes, heeft ze ook wat rust.
Ik vind het gedrag van je buren echt belachelijk, maar kan mij wel voorstellen dat als er iets anders speelt je snel op je achterste benen kunt staan. Niet dat dat betekent dat je dan allerlei onzin dingen moet gaan roepen vanachter de schutting natuurlijk! Wij wonen in een rijtje van drie huizen en onze naaste buren hebben een hond die ik werkelijk waar nog nooit heb horen blaffen. Soms hoor ik overdag wat gesmak en vraag me dan af wat dat is, om tot de conclusie te komen dat ze lekker in de tuin op haar bot ligt te knauwen. De buren daarnaast hebben ook een hond en dat is echt een oud beestje, en of ie nou doof is ofzo, luisteren heeft ie volgens mij nog nooit gedaan. Standaard elke avond om half negen staat ie een half uur te blaffen in tuin en hij blaft ook altijd als er emsne voorbij lopen in het parkje achter onze huizen. Anyway...normaal kan ik dat wel redelijk hebben (alhoewel ik toch vind dat de buren hem binnen moeten halen als ie zo blijft blaffen), maar als je al maanden een meisje hebt met slaapproblemen en ze eindelijk een beetje beter gaat slapen, maar elke keer weer door dat geblaf om half negen wakker wordt en je dan weer uren bezig bent....dan is je lontje dus wel erg kort. Ik heb ook wel eens over de schutting geroepen dat ie z'n kop moest houden, eerlijk gezegd. Toen stond ie alweer een half uur te blaffen en de buren zaten lekker binnen terwijl wij weer met een huilende dochter zaten. Tja, vond ik ook niet netjes van mezelf (is 1keer gebeurd trouwens) , maar kon het echt even niet meer hebben. Nou ja, lang verhaal....maar misschien speelt er bij je buren dus wel iets wat hun lontje erg kort maakt?