Mora ja die komt hier heen zoiezo 1 juni voor de verjaardag van de kleine. maar misschien dat hijwel eerder langs komt als hij dit hoort op een verjaardag lijk me nou niet een goed idee om iemand langs te laten gaan zoiezo.
Ik begrijp het... Wat raar zeg... Nou ja, hij weet in ieder geval dat zijn gedrag niet goed is... Maar ja, veranderen gaat niet zo 123... Ik hoop dat jullie er met de wijkagent uit komen.
Sorry, maar ik vind dat echt asociaal. Niet al bij voorbaat "aanpakken", als je er misschien wel gewoon als normale mensen uit kunt komen samen. Lukt dat niet, haal er dan een derde partij bij (wijkagent, politie, bemiddelaar). Als dat OOK niet werk, dan kun je altijd nog de zwaardere middelen toe gaan passen. Maar kom op zeg, we zijn toch beschaafde mensen, geen holbewoners? Ben blij dat TS in ieder geval WEL de normale manieren heeft geprobeerd en nu nog steeds op zoek ik naar beschaafde oplossingen.
hier sluit ik me nogmaals helemaal bij aan!!!! snap niet waarom het zo moet als het ook gewoon anders kan, sommige dingen moet je gewoon als laatste redmiddel zien vind ik..
had ik kunnen zeggen en niet omdat je het dan ook daadwerkelijk doet, maar het is meer een reactie uit woede. veel sterkte met de situatie.
tja dan maar asociaal.... maar ons gezin komt niemand aan... op een politie kan je lang wachten en praten is al tig keer gebeurd zo gelezen te hebben... eens houd het op hoor... zoiemand hoeft niet je leven te gaan beheersen en te denken dat hij alles kan maken want ze doen me toch niks.... soms moet je gewoon even tegen de draad ingaan voor je eigen bestwil.... ik ben zelf helemaal niet van zo'n aanpak maar als ik in haar situatie had gezeten dan wel! praten is de eerste keuze... daarna misschien nog eens.... en als het nog steeds doorgaat meteen afkappen die handel... afgelopen met dat leipe gedoe... zo woon je toch niet meer prettig? en ze gaf al aan dat haar dochtertje heel erg geschrokken was toen die vent met zn vuist op hun raam sloeg... nou dat zou voor mij de druppel zijn geweest....
owh trouwens had ik gister dat proces verbaal gekregen he van de auto kijk ik hem na ik denk huh op de envelop zal wel schrijf fout zijn he was naam verkeerd gespeld... dus ik lezen in die brief ik denk huh weer naam verkeerd he... en toen op het laatste blad WEER verkeerd... kon ik nog naar politie bureau om het te laten veranderen ook! terwijl die agent de naam van de verzekering polis af heeft gehaald! BEEEETJE dom dus haha. want daar staat het goed op. Wijk agent heeft nog geen contact op genomen eigenlijk... dus ik ga er vandaag maar zelf weer achteraan.Had ik kunnen verwachten eigelijk. Moet zeggen dat er wel meer politie door de straat rijd eigenlijk had hem gister in de ochtend in de gate gehouden en toen was hij om 9 uur al 5 keer langs gereden. en nu vandaag weer. en gisteravond. voel me wel veiliger nu. Iedereen hier de buren meteen vragen wat er aan de hand was van de week met de politie die hier naar binnen kwam . Gelijk zeggen och hebben jullie die vent EINDELIJK geslagen ofzo. of is hij weer bezig geweest met zijn acties. Maar nu gaan ze met zijn alle vaker de auto's controleren en naar buiten kijken goed wat er in de straat gebeurt.
cameraatje ophangen, dan weet jij zelf in ieder geval zeker dat hij dit doet. Dan actie ondernemen, woningbouw inschakelen. Als hij daar bekend is zullen ze je zeker snel geloven.
Vind ik ook hoor, zo ver had het hier nooit gekomen. Ik ben zelf iemand die het kaas niet van der brood laat eten maar mijn vriend helemaal niet. Wat denkt die buurman wel niet! Grapjas, mijn vriend had denk ik het licht uit zijn ogen geslagen als hij erachter kwam dat de buurman zijn auto had bekrast. Mijn vriend is heel zuinig op zijn spullen en dus ook op zijn auto en dan maak je hem witheet hoor! Moet maar eens een keer duidelijk worden dat hij met de verkeerde solt, als praten niet meer helpt als volwassen en mij en mijn gezin bang zou maken nou dan weten we zijn huis maar al te makkelijk te vinden hoor. Getuigd misschien niet iets van volwassenheid maar die pesterijen van hem had ik nooit getollereerd.
Kijk, dat is goed! Stom van die wijkagent, maar goed dat de politie vaker langsrijdt. Niet dat het écht zin heeft, want als hij wat wil doen, doet hij het wel als ze net weg zijn, maar als het de buren al is opgevallen, dan zal het hem ook niet ontgaan zijn en weet hij dat hij op zijn tellen moet passen. NOG beter vind ik dat de buurt nu ook een oogje in het zeil houdt. Want hij kan nu niet meer zeker weten dat niemand het ziet, als er achter ELK gordijn iemand kan zitten die net even naar buiten gluurt om te zien of hij iets flikt.
Mijn vader heeft ook jaren geleden een buurman die zwaar alcoholist was en de hele buurt terroriseerde goed laten zweten. Daarbij is mijn vader gewoon verbaal netjes gebleven, maar heeft de man wel flink aangepakt. Uiteindelijk is het mijn vader gelukt om die zuiplap een straatverbod opgelegd te krijgen en is de rust in de straat teruggekeerd, maar dat komt dus alleen omdat mijn vader had ingegrepen waar al die andere buren zich te goed voor voelen om er iets aan te doen.
Sjeetje wat een k*tsituatie en zeker ook omdat je kids hebt! Die vent is gewoon hartstikke gestoord! Ik raad net als meerdere meiden een camera voor de ramen aan! Hebben wij hier ook, op onze 2 autos gericht, en dat geeft echt een fijn en veiliger gevoel plus dat je alles terug kan kijken! Onze autos zijn namelijk ook al 3 keer bekrast in de vorige wijk waar we woonden en godzijdank kwamen we er achter wie het gedaan heeft alleen hadden we toen helaas geen camera er hangen. Maar nu gaat die echt niet meer weg hier! En of het mag of niet, (volgens vriendlief officieel niet) heb ik schijt aan. Een auto bekrassen mag ook niet en gebeurd ook wel! Ik zou het echt doen!! Succes en sterkte met de situatie.
zo nou daar was ik weer... die wijkagent doet ook geen drol !! Dus nou ja gister was het weer zo ver hier .... WEER een kras op de auto... en de week daarvoor nog een keertje stront aan de deurklink van de auto. En nu hebben er dus nog meer mensen krassen op de auto's iedereen heeft WEER aangifte gedaan. De buurman met zijn net nieuwe mercedes zat ook een kras op en die was alles behalve rustig en vrolijk. Dus die is naar politie bureau meteen gegaan.... Hij heeft uiteindelijk voor elkaar gekregen dat ze WEL wat gaan doen, buurtonderzoek. Mensen een brief sturen en deze dag zouden wij dan contact hebben met de politie. Woningstichting die heeft nog niks van zich laten horen.dus ik vraag mijn buren per brief ook netjes of hun misschien een formulier ook willen in vullen met de overlast erin. Verders ja staat mijn vriend gister de ramen te zemen binnen komt die gozert weer langs.... En schelden dat hij deed en me vriend aan kijken steeds.... dus mijn vriend die zwaait naar hem he ( gewoon echt zwaaien) hij denkt misschien is er wat en heeft hij het nu tegen mij of tegen iemand anders ? doet die gozer zo'n beweging maken van "wat moet je " en zo die kin omhoog van hem. zo van kom maar hier heen als je durft. dus mijn vriend raam open van "is er iets aan de hand kan ik je helpen ??" zegt die gozer "nee er is niks." dus heeft mijn vriend raam weer dicht gedaan en je zag hem gewoon weer schelden tegen me vriend. ziek mannetje is het echt waar... en ik word er ook niet goed van... Nu heb ik dus alle vertrouwen erin dat er toch iets gedaan word van de politie uit.. anders weet k het echt ook niet meer. heb het geld niet voor een camera op te hangen ofzo. en ja ik loop nu gewoon een beetje vast.. stress en alles gewoon er van. slaap slecht. kinders met dit mooie weer durf ik geen seconden alleen buiten te laten als ik 3 meter er vandaan met de deur open in de keuken staat. voel me er gewoon naar bij iedere keer als hij langs het raam komt. net alsof ik ieder moment denk van ja en nou gaat het gebeuren he nou vliegt er iets DOOR het raam heen.
Echt een psycho zeg ! Ik hoop dat er snel écht iets aan gedaan wordt, want zo kun je toch door blijven gaan. Hopelijk sta je samen met de andere buren sterker en gaan ze het serieus aanpakken.
Oh jakkes meid! Het is toch vreselijk dat je je niet prettig meer voelt in je eigen huis! Heb verder ook weinig tips voor je...alleen steeds alle dingen die hij doet blijven doorgeven aan de woningstichting en politie.