mijn buren

Discussie in 'De lounge' gestart door denicepino1, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    sasjuh...

mijn zus heeft op de heilust gewoont.. maar oghjee wat je daar allemaal ziet en mee maakt :O ongelooflijk afentoe !!!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wow deci, wat een verhaal...

Stel dat zij het niet zijn, wie zouden het dan kunnen zijn? Het komt toch van hun muur af, of niet?

En dat hele kras- en poepverhaal... daarvan was het ook een heel groot vermoeden en niet iets wat bewezen was, toch? Misschien is het ook wel iemand anders...

Maar als hij het wel is, dan kan het ook wel zijn dat hij een heel lulverhaal aan háár heeft verteld, dat hij het niet is. Hoe dan ook krijg ik wel de indruk dat ZIJ in ieder geval niet wil dat jullie op slechte voet met elkaar staan... Ik vind het ook heel goed dat ze dankjewel zei en later samen op de stoep staan om het er over te hebben. Het gebaar is allemaal heel positief. Maar ja, de vraag blijft dus van of hij het is of niet. En ja, hoe kom je daar nou echt achter?

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik weet zeker dat hij het is echt waar !

hij slaat hier op de muur en dat is echt alsof er ene in je huiskamer op de muur slaat met vuist/ hand of schoen en das echt niet van de andere buren aangezien die altijd naar de camping gaan en ik het dan ook hoor... en de buren DAARNAAST weer dus die naast de herrie buren die zijn er nooit.. echt nooit. niemand ziet daar iemand zoiezo.en ik heb die maar 1 keer in de 2 jaar nu gezien dat ik hier woon.

en het is zo dat hij zo raar zichzelf gedraagt als die vriendin er niet is. dus die weet nergens van en hij heeft al meer gelogen midden in me gezicht ! en dan haar wijsgemaakt dat hij het niet is. maar vervolgens wel hier aan de deur staan met dat hij mijn kinderen en mij niet bang wilde maken. dus gaf hij ook toe dat hij het wel gedaan heeft. ja beetje raar.

hopelijk doet die vriendin een beetje op hem in praten ofzo.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja precies. Ik hoop dat die vriendin nu wel wat aan haar water voelt...
    Ik geloof je wel, hoor als, je zegt dat je het zeker weet dat hij het is.

Echt een rare vent...

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Hij lullt gewoon!
    Waarom klopt die anders zomaar op je raam?
    Dat heeft ie zeker ook niet gedaan ;)

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    @#$^%$&^*##%@#$@#$@%*^&((*(*&^&

van morgen weer zo'n vette dikke roggel op het raam en de deurknop helemaal!!! ik word schijtziek van die gast serieus ! ik ben woest, des duivels !!!! PISLINK!!!

ben naar de overburen gelopen en gelijk meteen gezegt tegen hun en gevraagt van ja hebben jullie dit ook !? maar dat hadden ze dan niet..
    Maar ze vertelde dat de buren naast hun gezegt hadden dat de buurman en de buurvrouw beide keihard aan het lachen waren en door de straat liepen en zo kras bewegingen maken. en hadden gezegt "sukkels allemaal"
    Ik word gek serieus ik kan mezelf niet meer tegen houden gewoon!!!!
    Zodra k die gast ziet ik zweer het je iemand moet mij tegen gaan houden. Ben echt nu mijn geduld kwijt nu al mijn energie gaat op aan die gast zo !!

hij mag gaan betalen voor alle schade die hij aangericht heeft!!!

7. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    die vriendin is een dikke vette toneelspelende leugenaar!!! ze weet overal van..

( moest ik nog even kwijt )

8. Only me

Only me Niet meer actief

Heb je al aangifte gedaan, of 0800-8844 gebeld?!
    Ook kan je misschien de woningstichting bellen dat er vernielingen worden aangebracht in de wijk...

Succes!!! En laat je niet zo gek maken, dat is precies wat ze willen!!!

9. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    joh die lui steken je gewoon de gek aan, en jij maar netjes blijven en praten en hopen dat ze het dit keer wel begrepen hebben.... zie je dan niet dat deze aanpak niet werkt? en de politie hoor je echt niks meer van hoor.... denk dat je over moet gaan op plan B... laat je tanden maar eens zien... je krijgt dan waarschijnlijk eerst een vette ruzie... maarja als je niks doet zal het zo doorgaan vrees ik.. en net nu het mooi weer word en je dus meer buiten gaat leven en dus ook meer met buren te maken krijgt... kan je je lol nog op! kan je man het niet oplossen met wat vrienden? en dan bedoel ik niet met geweld maar gewoon ffe langsgaan en goed laten weten dat het nu afgelopen is?

ik zou bijna gaan denken om hetzelfde te doen maarja dat is niet de manier.... maar je zal haast het idee krijgen om een roggel op hun raam te spugen, poep aan hun auto te smeren, op hun muren te bonken... maar dan word het alleen maar erger vrees ik..

jammer dat je niet een bondje kan vormen met alle buren en hun terug pakt... is dat geen optie? de rollen omdraaien... kijken of hun dat prettig leven vinden...

ondertussen zou ik blijven klagen bij de politie en woningbouw en het liefst met zoveel mogelijk buren... dan kunnen ze nog weleens uit hun huis gezet worden en een straatverbod opgelegd krijgen en op de zwarte huurlijst terecht komen! zodat ze andere mensen in een nieuwe buurt ook niet meer kunnen treiteren... is wat goed mis met die buren van je... die vrouw speelt ook een wolf in schaapskleren als ik dat zo lees... niet meer geloven joh want ze steken je echt de gek aan!

10. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Ik ben nu paar keer al bij politie geweest. heb ze ook een paar keer gebelt. heb politie voor de krassen op bezoek gehad ook.

Heb inmiddels woningstichting aan de lijn gehad gister en die hebben een gesprek ( brief verstuurd een maandag) gepland met hun. diemoet nog plaats vinden.
    Heb ze gister gebelt. aangezien het leek dat zijn vriendin wel hersens had. ( blijkbaar toch niet ) word gek er van !

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik sta gewoon helemaal strak van de spanning tril gewoon helemaal !! niet normaal meer !! heb al een pot thee gezet. Maar naar paar koppen ben ik nog niet rustig ik denk dat ik zo de tuin ga omspitten..om beetje uit te razen. want dit gaat niet goed komen. ben ik zo netjes gebleven , officiele wegen gevolgt. Netjes gesprekken aan gaan met hun.
    En dan flikken ze me dit weer!

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    erg vervelend voor je! snap best dat je er niet meer tegen kan en het liefst het oplost zonder tramelant erbij.... misschien als het echt niet ophoud en de woningbouw geen uitkomst bied dat je je dan inschrijft en een ander huis eist via de woningbouw? dit lijkt me namelijk ook niet prettig wonen als er niets word gedaan... misschien kan je de kosten verhalen op de woningbouw?

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik weet het, ik heb zelf ook gestoorde buren die ons bedreigen en dingen over de schutting gooien etc., maar blijk kalm en maak weer melding bij de politie van die gore klodder.
    Heb je rechtsbijstandverzekering? Anders even informeren wat die voor je kunnen betekenen, want dit loopt echt uit de hand.
    Ik weet dat je kookt op zulke momenten en het je woongenot compleet verziekt, maar laat je niet uit de tent lokken om je tot hun niveau te verlagen.

14. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik woonde hier zo fijn. leuke andere buren enzo mooie buurt. ik wil echt niet weer verhuizen ! zit hier nu 2 jaar in een prachtig zelf helemaal aan mijn smaak ingericht huisje. kleine meid op peuterspeelzaal, basisschool ingeschreven en alles.

en ik ga echt niet verhuizen voor zo'n laag iemand !

zou rechtsbijstand echt iets voor ons kunnen betekenen hier in dan??? heb namelijk wel een rechtbijstand verzekering heb ik nog maar 1 keer hoeven gebruiken voor de woning door dat er schimmel was en woningstichting niks er aan deed.
    anders doe ik die zeker even inschakelen !

15. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik heb het idee dat als ik ook verhuist het gewoon door gaat bij de andere buren ook en mogelijk ook de mensen die hier in weer komen wonen. en ja ik gun het niemand om je auto helemaal naar de piepie zien te gaan door krassen. of zo vatsige dingen er aan. gun ik echt niemand het moet gewoon opgelost worden...

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ook dit weer melden, zo word er een dossier opgebouwd. Ik hoop echt voor je dat het snel opgelost is. Helaas (ookal is het zo verleidelijk) kun je niet kwaad met kwaad vergelden :(

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik denk dat meldingen maken nu geen zin meer heeft.
    En voor een klodder spuug kun je geen aangifte doen.

Ik zou wat potige kerels ff bij hem aan laten bellen, en hem even flink de waarheid laten vertellen.
    Hou normaal totaal niet van deze methode's....maar je buren zijn te geniepig! en je kunt ze nooit ergens op betrappen waar je rechtstreeks aangifte tegen kunt doen.
    Succes!

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Misschien is er in de woonplaats waar ze vandaan kwamen ook al een dossier opgemaakt. Je kunt dat altijd vragen bij de politie. Misschien gaan ze het na en dan maakt het je verhaal geloofwaardiger. Dan moeten ze je toch wel serieus nemen?

Echt kut dat die vriendin gewoon meespeelt. Anders had je nog een kans gehad via haar... :(
    Soort zoekt soort, zo zie je maar weer...

19. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    hoe is het?

20. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Meid toch, het is of ik mijn verhaal lees. Alleen mijn buurman heeft met de hele straat problemen. Flikt ook van alles zonder dat het te bewijzen is. Toevallig eergisteren nog politie geweest, omdat hij met zijn hond mijn andere buurvrouw aanviel. (maar ja geen getuigen)
    En wat doet de politie, niks... Komen na 2u eens aankakken, en zeggen dan probeer u rustig te houden. Wijkagent is al 3 weken na hem toe aan't gaan om hem te waarschuwen;)(NOT) en woningbouw kan ook niks doen.

Zullen we jullie met mijn buurman woningruil laten doen, kunnen ze elkaar het leven zuur maken. gezellig... En hebben wij rust.

Deel Deze Pagina