Mijn buurvrouw heeft liefdesverdriet

Discussie in 'De lounge' gestart door LolaBloem, 21 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Ik moet indd een stap terug nemen want zit echt te diep met mijn gevoel in deze situatie :oops:
     
    MyMiracle, Madelie en DQueen vinden dit leuk.
  2. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    TS heeft in geuren en kleuren zoveel details uit de doeken gedaan over een situatie die niet eens over haar gaat en dan zeg je dat het beter is niet kort achter elkaar het te benoemen. Ik denk dat @DQueen het prima zegt zo. Ze vat alleen iets samen van een opeenstapeling aan details.
     
  3. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Het maakt niet uit hoe anderen zouden reageren in deze situatie. Het is belangrijk dat je buurvrouw datgene doet wat het beste voor haar en haar kind is. Iedere situatie is weer net iets anders.
     
    Ysabella, DQueen en Iertje81 vinden dit leuk.
  4. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Jij maakt wat mee in je leven:rolleyes:

    Ik zie dat je man dus weer terug is? Ik zou je eerst even op je eigen situatie focussen. Hoe wil je iemand anders helpen als je zelf niet eens uit een vergelijkbare situatie kunt stappen?
     
    Rosy90, Sado, Nieuwsgierigbijtje en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Ik weet niet goed wat hier van te denken.

    Het lijkt wel een rage te worden.

    Vrouw opent dramatisch topic

    Vrouw krijgt veel commentaar maar reageert alleen op de dingen die haar goed uitkomen.

    Vrouw dikt verhaal nog even aan met meer (vaak tegenstrijdige) dingen

    Vrouw krijgt nóg meer kritiek

    Vrouw reageert dan plots met antwoord dat alles de juiste kant op gaat. Dingen zijn geregeld, mensen werken mee. Iedereen bedankt voor de fijne tips.

    :rolleyes:
     
    hummeltje5, Adje, Floeperd en 15 anderen vinden dit leuk.
  6. sannever

    sannever Fanatiek lid

    22 jan 2014
    1.715
    1.526
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik begrijp je echt niet hoor ts, je schreef dat je je buurvrouw alleen maar hoi en doei zei (geen vriendinnenband dus) en nu zit ze aan je keukentafel, ga je op de kleine passen ...je gooit jezelf er veel te diep in!Weet jij veel hoe die man gaat reageren straks?Zijn voorarrest is met een reden verlengd hoor,als hij geen gevaar voor de samenleving zou zijn dat mocht hij in vrijheid zijn proces afwachten.Zoals ik al eerder zei ,denk aan je eigen gezin, zet dat op de eerste plaats.Je buurvrouw heeft familie,laat haar daar heen gaan zoals ze zelf eerst wilde.
     
  7. Piep2016

    Piep2016 Fanatiek lid

    30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Klinkt een beetje als mijn verhaal en ik ben blij dat ik wel de stap heb genomen om weg te gaan. Achteraf kwamen er steeds meer verhalen tevoorschijn waaronder ook dat zijn familie precies wist waar hij mee bezig was. Overigens hadden ze twee zoons die beide dat gedrag hadden en een vader die ook het liefst op s*xsite’s zat en ook zijn vrouw had besodemieterd. Dit soort mensen (en zeker als iedereen in de familie het doet) zullen altijd zo blijven en het dus ook blijven doen. Ik heb een hele heftige periode gehad met stalken enz maar toen de rust terugkwam was ik ontzettend blij dat ik deze stap had genomen.

    Geef haar aan welke instanties er zijn om haar te helpen, de huisarts is daar ook belangrijk in en verder help haar op de ‘kleine’ dingen, even een praatje, bordje eten, boodschappen doen enz enz maar meng je niet in de situatie als hij er is, laat je eigen gezin erbuiten!
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  8. sannever

    sannever Fanatiek lid

    22 jan 2014
    1.715
    1.526
    113
    Vrouw
    Thuis
    "Ik heb mijn zorgen naar haar toe geuit en ook uit gelegd dat ik erg gevoelig ben voor zulke situaties. Ik zit meteen mee in het probleem mee te leven."
    Ik weet niet of het handig is geweest om dit tegen je buurvrouw te zeggen....nu ze dit weet kan (hoeft niet) ze op je schuldgevoel gaan werken.Haar halve schoonfamilie werkt mee aan zijn bedrog, wil je die echt op je dak hebben?Je buurvrouw zal waarschijnlijk bij haar man blijven en jou blijven gebruiken als praatpaal als hij haar weer eens bedonderd,zit je daar echt op te wachten?Je buurvrouw gaat naar de huisarts, man zit vast dus politie is op de hoogte, laat het nu gaan, je kan niet meer doen behalve nu aan je eigen gezin gaan denken.
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  9. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.416
    4.842
    113
    Vrouw
    Ik vind het maar een vaag topic! :confused:
     
    MamaChantal, Salentein, chrystel73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ben ik de enige die de “I’m asking for a friend”-vibe van dit hele topic voelt afdruipen?
     
  11. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Neehoor, maar ik stel maar geen (kritische) vragen, die negeert TS toch en daarna laat ze gauw het topic verwijderen :D
     
    Beausecret en bozoe vinden dit leuk.
  12. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Nee hoor, is overduidelijk.
     
    Sado en Iertje81 vinden dit leuk.
  13. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    Gelijk heb je. Lees de post van @Evanesco nog maar eens ;)
     
    Nieuwsgierigbijtje, Evanesco en Sado vinden dit leuk.
  14. Zwitsal

    Zwitsal Bekend lid

    19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Ik denk dat ik de enige ben die die uitspraak niet begrijpt :oops:
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  15. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Dat TS dit topic waarschijnlijk niet heeft geopend omdat haar buurvrouw kampt met een vreemdganger, maar omdat zij eigenlijk zelf 'die buurvrouw' is...

    Óf dat TS een topic heeft geopend voor de sensatie, maar dat de buurvrouw niet bestaat.

    Ik ben er nog niet over uit welke optie van toepassing is...
     
    Madelie, Sado, Iertje81 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Jep.... En daarnaast heeft deze ts dit vaker gedaan:thumup:
     
    bozoe, Iertje81 en Beausecret vinden dit leuk.
  17. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    O, vertel...:D
     
    DQueen, Sado en Iertje81 vinden dit leuk.
  18. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Wat dan?? :D
     
    DQueen, Sado en Iertje81 vinden dit leuk.
  19. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    Ik ben lekker kinderachtig maar nu moet je het vertellen ook! ;)
     
    Ysabella, DQueen en Sado vinden dit leuk.
  20. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik wil graag weten wat jij weet om te weten te komen of ik hetzelfde weet :D
     
    Iertje81 en Sado vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina