Heee meiden dank voor jullie lieve berichten fijn om al die mooie berichten te lezen, ik kan kv er nog niet op krijgen maar claerblue wel. komt hij hihi maar ik ga nog nergens van uit, het voeld nog steeds niet helemaal zo ik hou vocht vast mijn haar is pluizig nog steeds steken en krampen (wel iets minder). Liefs Bekijk bijlage 24185
Wat lief dankjwel, ik doe vrijdag nog even een weer en als die positief is dan geloof ik het pas echt. Liefs
die is al een heel stuk duidelijker meid , overmorgen nog eens doen en dan zal ie er wel vanaf knallen
Dankjullie wel als ik vrijdag nog niet ongesteld ben en ik heb een knaltest wat ik echt helemaal hoop, dan verander ik zeer zeker mijn banner
Dit ziet er inderdaad niet uit als de beruchte pootloodstreep, maar als een positieve test. Alvast een voorzichtige gefeiciteerd.
Dankjewel pffff het is zoo ontzettend spannend, ik moet echt nog even twee dagen wachten denk ik kv is niet overtuigend en heb erge menstruatie klachten maar goed deze maand kan het ook iets heel anders zijn ik hoop het echt.
Volgens mij ben je hartstikke zwanger! Ik zie het streepje overduidelijk hoor! Gefeliciteerd zou ik zeggen!
ik had deze ronde ook mega menstruatieklachten , veel erger als normaal en ook zwanger ...geenbloed geeft moed meid , en een streep blijft een streep !!!!!
Yeahhh Wilma, die is toch echt posi hoor Wauwww meid... Volgens mij had ik ook voor jou gependeld toch? En jij voor mij haha.
Volgens mij zou je volgens je eigen pendel toch ook in oktober zwanger worden? Het ziet er naar uit dat dat wel uit komt