hey wilma die test ziet er zeker posi uit! Heb je nog getest vrijdag???? ben wel heel nieuwsgierig maar volgens mij mag ik je wel feliciteren!!
Hey meis, Wat super lief van je maar helaas het was vals alarm zucht ... ik hoop dat ik nu maar heel snel ongesteld mag worden. Maar voor al die lieve dames die in spanning afwachten deze maand ik duim heel erg hard voor positieve testen! Liefs Wilma26
Vals alarm? Testte je vanmorgen negatief dan? Mijn CB test zag er zo uit.. http://i133.photobucket.com/albums/q67/YOUxLIGHTxMYxFIRE/positest25januari.jpg Maar wel pas 3 dagen na NOD.
Hee wauw meis, gefeliciteerd leuk hoor ja helaas was hij hier negatief. Alle andere testen zeggen nee behalve de cb als ik trouwens heel goed naar joun test kijk zie ik dat de hele kruis goed gedrukt is en als ik goed naar de mijne kijk is hij veel minder dik in de kruis snap je wat ik bedoel? die van jou is veel dichter. ik klus mischien door naar de volgende rond mischien dat we dan net zo'n test hebben als jullie ben echt heel blij voor jullie super hoor. Geniet lekker van jullie wondertje. Groetjes Wilma
Hallo, Ik heb het zelfde hoor IK heb vanmorgen te vroeg ja ik weet t getest met k 2v5 en daar zag ik 2 strepen, en bij cb ook dun lijntje maar hij staat er wel
huh vals? Ik moet zeggen dat ik hem toch heel erg posi eruit vond zien Dat kan toch niet?? Maar je bent nog niet ongie geworden dus. Heb je wel altijd een gelijke cyclus of een wisselende? Want misschien is je ei later geweest ofzo? Of misschien maak je later hcg aan? Ik wil je geen valse hoop geven maar vind die test tock zeker wel posi! Heb je onlangs nog getest of niet?
hee hoi, Ja ik vond het ook erg duidelijk, maar heb eingelijk vaak een lange cyclus heel soms een van 29 dagen, heb nog steeds mega krampen ongesteldheidsgevoel maar ben het nog niet, maar ik weet zeker dat het er aan gaat komen deze week.
balen zeg meis!! Ik hoop dat je snel ongie bent zodat je verder kunt want dit is ook niks! En dan maar hopen dat je snel zwanger bent