Mijn cb test vaag willen jullie even mee kijken?????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ProudMom28, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    hey wilma :D die test ziet er zeker posi uit! Heb je nog getest vrijdag???? ben wel heel nieuwsgierig maar volgens mij mag ik je wel feliciteren!!

2. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hey meis,

Wat super lief van je maar helaas het was vals alarm zucht ... ik hoop dat ik nu maar heel snel ongesteld mag worden.

Maar voor al die lieve dames die in spanning afwachten deze maand ik duim heel erg hard voor positieve testen!

Liefs Wilma26

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
  4. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    feli miss! super zwanger! :)

5. ProudMom28

Hee wauw meis, gefeliciteerd leuk hoor :) ja helaas was hij hier negatief. Alle andere testen zeggen nee behalve de cb als ik trouwens heel goed naar joun test kijk zie ik dat de hele kruis goed gedrukt is en als ik goed naar de mijne kijk is hij veel minder dik in de kruis snap je wat ik bedoel? die van jou is veel dichter.
    ik klus mischien door naar de volgende rond mischien dat we dan net zo'n test hebben als jullie :D ben echt heel blij voor jullie super hoor.
    Geniet lekker van jullie wondertje.

Groetjes Wilma

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hallo,

Ik heb het zelfde hoor;)
    IK heb vanmorgen te vroeg ja ik weet t getest met k 2v5 en daar zag ik 2 strepen, en bij cb ook dun lijntje maar hij staat er wel

7. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    huh vals? Ik moet zeggen dat ik hem toch heel erg posi eruit vond zien :( Dat kan toch niet?? Maar je bent nog niet ongie geworden dus. Heb je wel altijd een gelijke cyclus of een wisselende? Want misschien is je ei later geweest ofzo?
    Of misschien maak je later hcg aan? Ik wil je geen valse hoop geven maar vind die test tock zeker wel posi!
    Heb je onlangs nog getest of niet?

8. ProudMom28

hee hoi,

Ja ik vond het ook erg duidelijk, maar heb eingelijk vaak een lange cyclus heel soms een van 29 dagen, heb nog steeds mega krampen ongesteldheidsgevoel maar ben het nog niet, maar ik weet zeker dat het er aan gaat komen deze week.

9. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    balen zeg meis!! Ik hoop dat je snel ongie bent zodat je verder kunt ;) want dit is ook niks! En dan maar hopen dat je snel zwanger bent :D

Deel Deze Pagina