Moeilijk omdat de bovenste zijn opgedroogd. Ik zou het echt bij de gewone testen houden en dan zelfde merk doen
Ik krijg ook een miskraam weet het zeker, vannacht weer 1-2 en mijn lichaamstemperatuur van 37,5 naar 36,6. Miskraam nummer 6 voor mij. Voor mijn dochter 5 en nu na haar weer 1. Waarom moet het zo moeilijk gaan bij mij, zo klote!
Hcg houdt je temp hoog dus het is vreemd dat je nog steeds 1-2 hebt maar wel een flinke daling in je temp van 0,9 graden. Ik neem aan dat je wel rectaal tempt en dit elke ochtend op hetzelfde tijdstip doet voor het opstaan. Mag ik je tempkaart eens zien?
Wij een zoon en daarna 4 miskramen. Het lukt niet meer. Oneerlijk zeg! Sterkte. Ik heb vanmiddag een echo om de miskraam te bevestigen.
Miskraam is al in gang. Helaas , en weer verder! Clearblue is zo betrouwbaar die maken bijna geen fouten dat gaf de vk ook aan.
Bah wat naar. Wat dat betreft is de clear blue inderdaad een hele goeie graadmeter. Bij mij bleef de test met 4 weken nog staan op 1-2 weken, en omdat de test van een vriendin bleef hangen op 2-3 wist ik eigenlijk al wel dat het niet goed zou gaan. En inderdaad in beide gevallen een miskraam.
Ik wilde net een reactie schrijven dat het bij mij ook nooit een goed teken is geweest. Ik heb drie miskramen gehad. Maar ik vind het wel heel erg voor je dat het nu weer mis is gegaan! Ik hoop dat je snel opknapt en dat het snel wel goed gaat bij jullie.