Mijn nod is woensdag, ik lijk wel wat te zien maar staat het streepje niet te ver naar de zijkant? Eerste foto (met pijltjes) na 5 min genomen, tweede na een kwartier. De tweede is omgedraaid haha sorry lekker duidelijk
Lijkt mij ook positief maar ik zou even een kV of early predictor halen. Ik zag de early bij kV en Etos 2 voor 10 euro. Deze heb ik ook gebruikt en ze zijn super goed. Spannend!!!
Ik dacht dat ik nog een k2v5 in huis had maar had alleen deze nog.. ik ga straks naar de kv en dan doe ik er morgen ochtend nog een! De early heb ik nog nooit gebruikt maar die haal ik ook gelijk even
Ik heb vanochtend toen ik wakker werd om 6.00 een kruidvat early gedaan, deze was liet gelijk een heeel licht plusje zien (weet niet of jullie het kunnen zien op de foto). Weer gaan slapen en toen ik net (2u later) wakker werd was ie weg Wordt hier alleen maar onzeker van haha had ik nou maar de k2v5 gedaan foto met donkere achtergrond is van 6u en met lichte achtergrond van 8u
Ik zou deze niet meer kopen; heb er al zoveel valse plusjes mee gezien. Moeilijk te zeggen dus of t wel of niet iets is, ik zou kruidvat 2v5 halen die zijn zeker zo gevoelig. Succes!
Gebruik de predictor die is echt duidelijk.. ik zie wel een streepje hoor maar ze geven vaak valse plusjes.
Hahah ik dacht dat jullie deze test bedoelden met de early predictor ik was in de kruidvat en zag early staan dus gelijk in t winkelmandje gedaan! Morgen zal ik update posten!