Mijn collega....

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Syane, 16 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    Mijn collega's zitten op de grond lego auto's tegen elkaar te beuken (hun woorden...)

Gewooniemand en Noxe vinden dit leuk.
  2. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.958
    1.294
    113
    Mijn collega heeft een hut gebouwd en zit daarin een spelletje te spelen.

3. tantetoos

tantetoos Bekend lid

17 nov 2010
    619
    530
    93
    mijn collega vraagt net of hij vanavond bij mij in bed mag slapen.....

en oh ja, hij blijft de rest van zijn leven bij mij wonen, of dat oké is?.....

Vero0504, Gewooniemand, Kolibrie2 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    Mijn collega is boos, hij heeft water in een rode beker gekregen en niet in een groene

ano, Gewooniemand, Vitamientjuh en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.850
    4.104
    113
    Heerlijk topic! Ik dacht effe 'huh hoezo zit je collega bij jou?', maar gelukkig las ik verder voor ik reageerde.
    Mijn ene collega zit boven achter zijn 3 beeldschermen te werken zoals elke dag sinds maart al.
    De andere 2 zijn net thuis van een collega die jarig was. Nu kijken ze tv

Noxe en Syane vinden dit leuk.
  6. Armina

Armina Niet meer actief

Mijn jongste collega stond vanochtend naast mijn bed om te vragen of haar chef nog een mail had gestuurd. De chef had namelijk gezegd dat ze wel om 8 uur achter de computer moest zitten en het was al half negen :oops:. Dit bleek echter een misverstand te zijn dus ze heeft wat verlofuren opgenomen.

Mijn oudste collega zit druk te werken. Totaal geen last van :thumup:

7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Mijn collega huilde omdat hij ging staan, maar wou zitten en toen hij zat huilde hij omdat hij wou staan!

De andere collega heeft een zeer druk werkoverleg gehad van 4 uur met een mede collega, bij het carpoolen met de baas besloot hij dat dat niet corona proof was en verstopte zich

Gewooniemand, NiVa0230 en Noxe vinden dit leuk.
  8. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Een van mijn collega’s zit lekker te rekenen en spelling te doen.
    Met m’n jongste collega ben ik nog even naar de tandarts geweest voor controle, maar inmiddels zit hij weer ijverig stickers te plakken.
    Dan heb ik ook nog een collega die al een aantal sneeuwpoppen heeft getekend.

9. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    Mijn collega kwam me een knuffel geven toen ik in een online-meeting zat en zei toen, terwijl ik niet op mute stond “Oh leuk, zitten jullie weer een pubquiz te doen?”:roflmao:

spruitje80, Vero0504, Soturi en 16 anderen vinden dit leuk.
  10. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Mijn oudste collega zei net: is je man altijd ziek? Uhh nee hoezo?

Nou als ik ziek ben mag ik in jou bed slapen dus ik dacht misschien is je man wel altijd ziek...

Mijn jongste collega besloot spontaan ziek te worden.

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.795
    19.000
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mijn jongste collega heeft -alweer- geen serieus werk te doen. Dus terwijl ik zelf omkom in het werk, moet ik voor hem toch ook steeds wat bezigheidstherapie verzinnen. Oudste collega heeft namelijk genoeg te doen en wordt -begrijpelijk- erg chagrijnig als hij ziet dat zijn jongere collega niks te doen heeft. Helaas is jongste collega nog niet zo heel capabel, dus het lukt ons niet om een deel van onze workload op hem af te schuiven. Oudste collega heeft trouwens wel een poging gedaan om dat voor elkaar te krijgen, maar dat was zoals te verwachten geen succes.
    Oudste collega heeft het er trouwens wel moeilijk mee dat het kantoor gesloten is en we weer thuis moeten werken. Dus ook als de junior assistent wel lekker aan het werk is, heeft onze middenmanager regelmatig de onbedwingbare behoefte even een sneer uit te delen. Maar gelukkig verbetert de sfeer wel als we aan het einde van de werkdag nog even een samen een happie doen.

Noxe vindt dit leuk.
  12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Mijn collega kreeg even onvoldoende aandacht van de gastouder (deze was overdracht aan het doen met een ouder) dus ze besloot sneaky in een hoekje haar luier vol te schijten en kwam daarna lief lachend naar de gastouder. Gisteren ook het geval toen ik overdracht deed. Dus al 2 dagen in de shit zitten op de fiets achterop. :roflmao: Ben benieuwd wanneer collega ook gaat poepen op de wc bij de gastouder :rolleyes:

13. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    De frustratie;
    Waarom wil onze jongste stagiaire zo vroeg beginnen?!
    Is het enthousiasme om de nieuwigheid? Wil ze laten zien wat ze allemaal kan..zucht. En dan nog niet te spreken over de juniors hier! Ze komen altijd te laat. Zucht. Zelfs als ze eens op tijd wakker worden. Maar doorgaans verslapen ze zich, en ik denk express. Lekker handig want dan loop ik dus met tig projecten door elkaar te regelen. Ben afgedraaid na zo’n dag. Gelukkig heeft het jongere personeel bijna vakantie en mag ik over twee weken weer even op locatie in de zorg aan de slag.
    nou zal m’n thuis werkdag maar starten tot plezier van de stagiaire ;)

14. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Mijn collega's zingen iene miene mutte om ze te bepalen van welke broodje ze een hapje nemen :rolleyes:

Noxe en siets vinden dit leuk.
  15. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Mijn jongste collega had zich kennelijk vergist in het rooster en dacht dat hij nachtdienst had

1981Mama, trulyhappy, Vero0504 en 12 anderen vinden dit leuk.
  16. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.954
    113
    Vrouw
    Aangezien mijn collega's nog steeds geen leaseauto hebben, moesten ze vanmorgen lopend naar hun werk locatie. Dit ging gepaard met tikkertje.
    Ik ben blij dat deze locatie is geopend.

Maar ik ben nog blijer dat ik zo heerlijk in de auto naar mijn locatie mag, zonder tikkertje te hoeven spelen. Tenzij mijn collega's het daar ook ineens in hun bol krijgen.

Vitamientjuh en smax vinden dit leuk.
  17. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Mijn collega begint de dag standaard te vroeg,liefst al voor 6uur en word boos als ik dan nog slaap...Gisteren had hij een hele zware dag ,zomaar kantoor dicht dat kan natuurlijk niet bij hem.Alles was fout dus erg veel boos geweest, na een goed gesprek en het maken van een rooster zijn we vandaag opnieuw (te vroeg) begonnen.Tot nu toe gaat het goed maar ik vrees een beetje voor zijn kantoorwerk , ik snap er geen pepernoot van eerlijk gezegd...heb nog nooit gehoord van een "klikklakboekje".De onwil om aan het werk te gaan is weer groot,net als in het voorjaar dus het word weer een flinke strijd ben ik bang om mijn collega aan het werk te krijgen.Ik hoop van harte dat zijn chef af en toe een opbeurend bericht een duidelijke orders doorgeeft ,tot die tijd worstelen we ons wel door de vakantie heen....pffff,lockdown al voorbij?

18. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    MIjn ene collega is een fort aan het bouwen met oude stukken van zijn matras. en de andere collega is nog even een banaan aan het eten vlak voordat de lunch komt

19. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.330
    10.295
    113
    Mijn collega ook! Zelfde memo gekregen? Van 2 tot 4 wakker en dat is wat ik weet.
    Vanmorgen had mijn collega om 9.00 een zijn eerste onli nbe meeting om testen.

Verder alleen een kerstboek om 3 dagen uit te werken. Haha hij is zo ijverig dat hij al bijna klaar was, misschien toch eens moeilijker werk geven

Vero0504 vindt dit leuk.
  20. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Dit gaat mijn oudste heel leuk vinden! Is dat gewoon via de website van schooltv?

Deel Deze Pagina