Mijn jongste collega drinkt mijn borstvoeding en mijn oudste collega zei net dat hij een scheet had gelaten.
ja hoor, of je download de schooltv app. Ik sluit mijn IPad aan op de tv en laat ze elke dag een aflevering zien.
Hier even koffie pauze, de junioren zijn gisteren en vandaag hard aan het werk geweest, paar rekenkundige vraagstukken opgelost en aardig wat teksten geschreven. Ze hebben hun targets zelfs gehaald! Bijzonder, voor de zomervakantie ging dat maar moeizaam, blijkbaar aardig wat bijgeleerd op de after summer school. Belde er net een collega van een andere vestiging voor een Teams overleg met de jongste junior. Die had net afgesloten, dus dat moet dan maar wachten tot morgen. Vanavond zelf nog een life cooking sessie, vermoed dat ik de enige deelnemer ben, de junioren willen hooguit nadien aanschuiven en de senior waait altijd pas net binnen als de sessie is afgelopen.
Vandaag heb ik een gedetacheerde collega over de vloer. Zo dan waardeer je je eigen collega's ineens zoveel meer.
Mijn collega's hebben vandaag al hun werk afgemaakt terwijl ikzelf buitenshuis aan het werk was. Op die manier kunnen we morgen samen een vrije dag hebben.
Mijn oudste collega had vandaag zonder overleg 2 klanten in onze vestiging uitgenodigd, net op het moment dat ik bezig was met het uitoefenen van mijn kolfrecht. Gelukkig gingen ze op expeditie in de buurt, waarbij onze een na jongste collega ook mee kon. Mijn jongste collega heeft zich voorbeeldig gedragen waardoor ik zonder problemen ook nog even langs een klant buiten de deur kon.
Mijn collega was boos op me en dreigt in mijn mond te gaan 'schijten'. En mijn oudste collega moest huilen omdat ze haar werk niet leuk vond (ik snap dat, ik wilde ook huilen omdat ik het vandaag niet leuk vond). En beide collega's heb ik naar hun eigen kantoor gestuurd omdat ze blijkbaar elkaar niet in dezelfde ruimte konden verdragen.
Mijn collega heeft gisteren de hele dag overleg gehad op Teams met andere collega's! Gelukkig hoeven ze niet perse aanwezig te zijn op hun normale werklocatie om ruzie te maken. Echte opdrachten beginnen pas op 4 januari en hoewel ik mijn collega heb geprobeerd voorwerk te laten doen, heeft hij daar echt geen zin in! De chef van dit jaar geeft echt bizar veel opdrachten, dus ik vrees heel veel drama na 4 januari, maar mijn collega is onverbiddelijk, hij gaat niet voorwerken.
Mijn jongste collega heeft besloten gisteren om bij zijn oma te logeren hij komt vandaag niet. De oudste collega ligt zijn roes uit te slapen van de warme chocomel en de film gisteravond.
Mijn collega heeft al zijn kleren uitgetrokken en rent nu gilled door het kantoor. Mijn andere collega slaat het allemaal rustig gade
Mijn jongste collega kijkt al duimend naar de animatiefilm Bigfoot Junior. Oudste collega is aan het beeldbellen met haar oma.
Mijn jongste collega heeft eergisteren toch nog werk gekregen van haar chef. Gisteren heb ik voor haar een planning gemaakt waar ze zich niet aan heeft gehouden. Nu is ze lekker bezig met wat ze gisteren had moeten doen
Mijn collega wou mij ontkleden! Heb hem opgegeven voor cursus de ongewenste intimiteiten. De andere collega is naar de buren gegaan en ik heb de thee afgeslagen daar en gezegd dat ik de was moet doen. In werkelijkheid gaat de baas even een stiekem een tukkie doen hahahah
Mijn jongste collega wil graag een andere carriere, en heeft bedacht dat kapper wel leuk is. De oudste was het daar niet mee eens en riep net op tijd J heeft de scherpe, waardoor ik opkeek wat voor iets scherps ze had, en de pony van de jongste gered is. Tot haar grote verdriet want haar haren zaten voor haar gezicht dus die moesten eraf
Mijn collega's zijn een mega kussengevecht op de bank aan het uitvechten. Ik zit lichtelijk overprikkeld te worden hier
Collega was zeer lief bij her boodschappen doren. En ze was zeer behulpzaam met het sjouwen van vuilnis en oud papier naar buiten. Dus als beloning een croissantje vandaag! Vsnmorgen ook al een dikke knuffel: ik hou van jou, ik vind je zo lief *smelt* Alleen der mond mag wel eens stil : nee!; selluf doen!; ik wil helpen!!!; wat is dat?; waarom?; wat gaat die meneer/mevrouw doen?; mama wat ben je aan het doen?; waar gaat dat vliegtuig/auto nou heen? etc etc.
Mijn ondergeschikten hebben vanmorgen, toen ik even een koffiepauze deed, het kantoor verbouwd. Ze vonden dat ze al recht op vakantie hadden en hadden de kantooringang gebarricadeerd. Aangezien we door het negatief reisadvies nergens heen kunnen, wilden ze het kantoor ombouwen tot vakantiewoning. Toen ik mij eindelijk weer toegang tot het kantoor had verschaft, bleek dat ze al een bed en keukenblok hadden geplaatst en gamehoek hadden ingericht. Ik gaf ze groot gelijk, we gaan net vervroegd verlof.