Zo... het is inmiddels al weer enkele maanden geleden dat 'we' zijn verhuisd en na een beetje wennen vind ik het een superfijne site! Het is wel zo dat je je even moet verdiepen in de nieuwe opties, maar ook voor de computernewbies (noobs, nitwits, dummies) is het goed te leren, zeker met wat adviezen van de computernerds Dus lang leve Lotte en het hele team, de moderators, de technische ondersteuning. De site is erg prettig geworden! Dankjulliewel voor de gigantische hoeveelheid werk die jullie erin hebben gestoken! Mijn complimenten! (nu nog meer gekke smileys en wij zijn helemaal übertevreden )
Wat een lief topic zeg! Jan werkt nog steeds heel hard aan het forum hoor, om alles snel, soepel en mooi te houden! Ik ben helemaal gewend en heel tevreden! Elmo
Ook namens mij bedankt. Zoals collega-mod Elmo ook al zei.....er wordt nog steeds dag en nacht aan het forum gewerkt. Langzaam worden alle puntjes op de i gezet. Na een wenperiode ook hier gelukkig met deze site. Kwebbel
Ik zal je eerlijk zeggen... Ik vind hem beautyfull, maar veel minder toegankelijk. en ik vind bepaalde optie's te veel. , maar het is geen kinderwerk geweest deze site. De professionaliteit straalt er vanaf.
Ik kan niet anders dan me aansluiten bij de rest! Ik vind dit forum juist ook nog eens fijner dan het vorige forum. Goed gewerkt dus!