Leuke dingen maakt iedereen Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn, maar weet helaas niet waar ik de tijd vandaan moet halen.
Mijn hobby is haken bijvoorbeeld bloemen voor in het haar van mn meisjes of deze ster met een muziekdoosje erin voor een baby.
Leuke dingen zeg!! Ik schmink als hobby en op kinderfeestjes ed. Heel erg leuk en ik word er helemaal zen van!
Wat leuke creaties. Wil zelf graag ook wat creatief doen (ben heledagen thuis). Alleen weet nooit goed wat en hoe ik moet beginnen. Hoe maken jullie die creaties?
Wauw wat leuk allemaal. Ik heb alleen de ideeën, vaak komt er niet veel uit mijn handen. Op een of andere manier maken mijn handen niet wat mijn hoofd bedenkt.
View attachment 402876 Speelgoed eten maken van vilt is 1 van de dingen die ik doe. En mijn dochter is er super blij mee.
Ik ben vrij handig met gereedschap en begin de naaimachibe aardig door te krijgen.. ik heb de afgelopen weken een regenkap voor de bakfiets gemaakt en mijn huidige project is een oud telefoonkastje omtoveren in een mooi speelkeukentje.. heerlijk om met een klein budget, een onsje creativiteit en een beetje tijd leuke unieke dingen zelf te maken..
Ik doe ook haken, ik had in mijn kraampakket een voedingskussen gekregen. Ik vond de hoes zo clinisch en saai, heb er 1 gehaakt. Vond het project wel wat langdurig. Ik was blij dat ie af was.
Ik heb heel lang dit soort dingen gemaakt...maar met 3 kindjes en een baan niet zo makkelijk meer te combineren.
Queeny, marloes en JMay wouw jullie maken ook leuke dingen.. wat gaaf dat nep eten van vilt kan me voorstellen dat ze dat leuk vinden
Hier ook actieve haker. Veel poppetjes en kleine dingen... Maar nu voor jet eerst bezig met een shawl. Stiekem toch ook heel leuk om te doen. Man en kind willen er ook eentje inmiddels... Dus ik kan nog even vooruit