Hoi dames! Al jaren staan wij op dezelfde camping, iedere keer ging de betaling van de staanplaats goed, maar nu niet.. Ik heb zondag de betaling gedaan vanuit abn bank naar abn bank. En vandaag konden mijn ouders de camping niet op. (Hebben 1 poortsleutel van ons) ik heb contact opgenomen en hun vertelde dat er geen betaling binnen was gekomen. Het geld is bij mij de 6e afgeschreven, naar hun abn rekening. Als er een fout in had moeten zitten was het toch allang terug gestort? Er stonden 3 rek. Nr, op de factuur en ik heb expres die van de abn gepakt. Wat zijn mijn rechten hier in en hoe kan ik bewijzen dat ik wel betaaldheb? Morgen gingen ze nog eens contact opnemen met de boekhouder. Maar abn naar abn staat er toch altijd direct op? Oh ok ben zo boos!!
Kun je niet gewoon een printscreen maken van je rekeningoverzicht en die naar hun mailen? Er staat toch bij jou bij dat het afgeschreven is neem ik aan? Succes!
Ja klopt! Maar hun zeggen dat het daarna ook weer terug gestort kan zijn en ze moeten het bij hun binnen hebben willen ze de sleutel weer activeren..
Idd printscreen van betaling. Anders misschien bij de babk navragen? Succes en hoop dat het snel.opgelost is, zodat jullie van de vakantie kunnen gaan genieten!
Ik heb de bank gebeld, hun zeggen dat de naam en nr klopt en ze de betaling al lang binnen moeten hebben...
Dan moet je gewoon een printscreen maken en dat opsturen naar ze, dat is gewoon het bewijs dat je betaald hebt.
dan zou ik printscreen naar ze mailen met het verhaal erbij dat je bank hebt gebeld en wat die zeggen..
Ik heb ze alweer gebeld maar ze blijven volhouden dat als hun niks ontvangen, de blokkering er niet afgaat.. Printscreen 'vertrouwen' ze niet wanthhet kan ook terug gestort zijn op een dag die ik niet uitprint & met de bank hebben ze niks te maken zegge. Ze.. jeetje pff
Als je zelf iets overmaakt kan je het niet terug laten storten. Misschien met heeeeel veel moeite via de bank. Maar dat kan niet zomaar. Alleen met automatische incasso kan je het terug laten storten. Aangezien je het zelf hebt overgemaakt en de bank ook bevestigd dat het goed is gegaan ligt de fout toch echt bij hun neem ik aan! Misschien moeten zij zelf de bank bellen. Dan zal de bank ook kunnen zeggen dat zij wel geld op dat rekeningnummer hebben gekregen van rekeningnummer ..... tnv mevrouw ......
Het hoeft ook niet terug gestort te worden. Zou morgen nog eens aan kunnen geven dat hun de bank maar moeten bellen..
En je hebt contact gehad met de eigenaar van de camping,of met het personeel dat daar werkt? Ik zou dan namelijk contact opnemen met de eigenaar,dit kunnen ze toch niet maken.
Met het personeel maar daar is alles beetje 1 zeg maar. Boekhouding belt naar hun door wie betaald hebben Zodat hun de kaarten kunnen activeren. / Deblokkeren
Nee maar ik dacht dat zij zeiden dat een printscreen niet goed genoeg was omdat jullie het ook terug hebben kunnen laten boeken of heb ik misschien verkeerd gelezen?
Ik werk bij een bank en idd, dit soort boekingen kunnen niet ongedaan gemaakt worden. Overigens wat de bank jou verteld met naam/nummer komt overeen is ook overbodig, want naam/nummer controle kent de ABN helemaal niet en met overboeken naar Iban is het al helemaal komen te vervallen. De rekeninghouder moet idd even bij ABN informeren of het er toch opstaat, maar hij/zij t wellicht over het hoofd ziet. Blijven ze volhouden, dan dien jij alsnog de ABN te bellen zodat zij een officieel betalingsonderzoek kunnen starten. Succes en hopelijk komt er snel duidelijkheid.
Dan moeten ze contact opnemen met de bank. Ik zou echt op mijn strepen gaan staan hoor, jij hebt het zwart op wit staan dat je het hebt overgemaakt. Niet jouw probleem dat hun het nog niet in hun schermpje zien staan, zelfs de bank heeft gezegd dat het er al had moeten staan. Weet je 100% zeker dat het rekening nummer enzo klopt?
Tssssss, klinkt wel verdacht. Ik zou er desnoods heengaan en daar ter plekke inloggen op internetbankieren om te laten zien dat je het echt niet terug gehaald hebt. Echt heel vervelend voor jullie, succes!
Dan zou ik alles uitprinten vanaf de 6e en daarmee langsgaan. Dan maar even openheid van (privé)zaken, maar ik zou niet op de bank wachten. Dat kan altijd nog. Ik neem aan dat ze zelf ook geen moeite willen doen om te bellen naar de bank, want dat hadden ze zelf ook allang kunnen bedenken.
Dit zijn van die dingen waar ik inwendig heeeeel boos om kan worden. Het verhaal doet mij niet overkomen als bewuste oplichterij, maar meer als laksheid, gewoon niet goed gekeken naar hun stortingen, zal vast wel heel veel binnen komen op zo'n rekening. En zo niet klantvriendelijk om te kunnen begrijpen hoe vervelend dit voor jou is. Zou inderdaad eisen dat ze contact opnemen met de ABN en anders inderdaad een betalingsonderzoek laten uitvoeren.
ik zou heel eerlijk dreigen met rechtsbijstand (of je het nu hebt of niet) want je kan het niet laten storneren. Laat hun maar aantonen dat ze het niet hebben ontvangen, want jij kan aantonen dat het wel gestort is
Zoiets zou ik ook doen denk ik en het zou voor mij de laatste keer geweest zijn dat ik daar gestaan zou hebben. Is toch belachelijk dat ze zo doen, terwijl je al jaren bij hun op de camping staat. Jij kunt gewoon aantonen dat je betaald hebt, dus dan mogen hun ook wel wat moeite doen door idd de bank te bellen bijvoorbeeld.